29-03-2020, 14:09
Masz jakieś uszkodzone obiekty albo mody, ciężko powiedzieć bo nie widziałem wcześniej takiego błędu a też zbyt wiele w necie nie ma.
Cały czas ten błąd:
Word pokazuje 10 000 (!) stron tego log-a..
Porównaj najpierw swoje modyfikacje z tymi listami:
https://citiesskylines.pl/temat-Lista-mo...cych--3624
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1...edit#gid=0
Jeżeli masz coś nieaktualnego - odsubskrybuj.
Co możesz jeszcze spróbować to:
1. Odpalić nową grę, nie zapis, i zobaczyć czy się uruchomi.
2. Odpalić grę bez żadnych modyfikacji i obiektów (na 99% wtedy pójdzie bez problemu)
3. Dodać same modyfikacje, bez obiektów, zobaczyć czy się uruchomi.
4. Dodać obiekty i... zobaczyć czy się uruchomi.
Jeżeli wywali się już na modyfikacjach - musisz po kolei dodawać mody i sprawdzać który z nich powoduje ten błąd.
Jeżeli wywali się na obiektach no to... wszystko zależy od tego ile ich masz. Jeżeli bardzo dużo no to będzie trochę z tym zabawy, ale na początek możesz spróbować odsubskrybować te ostatnio dodane.
Cały czas ten błąd:
Kod:
Simulation error: Object reference not set to an instance of an object
at BuildingManager.SimulationStepImpl (Int32 subStep) [0x00000] in <filename unknown>:0
at SimulationManagerBase`2[Manager,Properties].SimulationStep (Int32 subStep) [0x00000] in <filename unknown>:0
at BuildingManager.ISimulationManager.SimulationStep (Int32 subStep) [0x00000] in <filename unknown>:0
at SimulationManager.SimulationStep () [0x00000] in <filename unknown>:0
at SimulationManager.SimulationThread () [0x00000] in <filename unknown>:0 [Core]
Word pokazuje 10 000 (!) stron tego log-a..
Porównaj najpierw swoje modyfikacje z tymi listami:
https://citiesskylines.pl/temat-Lista-mo...cych--3624
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1...edit#gid=0
Jeżeli masz coś nieaktualnego - odsubskrybuj.
Co możesz jeszcze spróbować to:
1. Odpalić nową grę, nie zapis, i zobaczyć czy się uruchomi.
2. Odpalić grę bez żadnych modyfikacji i obiektów (na 99% wtedy pójdzie bez problemu)
3. Dodać same modyfikacje, bez obiektów, zobaczyć czy się uruchomi.
4. Dodać obiekty i... zobaczyć czy się uruchomi.
Jeżeli wywali się już na modyfikacjach - musisz po kolei dodawać mody i sprawdzać który z nich powoduje ten błąd.
Jeżeli wywali się na obiektach no to... wszystko zależy od tego ile ich masz. Jeżeli bardzo dużo no to będzie trochę z tym zabawy, ale na początek możesz spróbować odsubskrybować te ostatnio dodane.