#5 W grze: Mody boostujące fps-y
Mini FPS Booster
Kolejną rzeczą jaką możemy zrobić by upłynnić rozgrywkę jest pobranie modów, które zwiększą nasze fps-y. Istnieje kilka takich modyfikacji, zacznijmy jednak od Mini FPS Booster-a. Pozwoli on na 5-15% wzrostu fps-ów.
P.S Dużo większy booster jest w trakcie produkcji. Kwestia najbliższych kilku tygodni aż się ukaże. Przewiduje się, że da on znaczący boost do fps-ów.
FPS Booster
Pełna wersja FPS Boostera, zapewnie jeszcze większy wzrost FPS-ów. Co ważne, zawiera w sobie funkcje swojego "młodszego brata", więc nie trzeba (a nawet nie jest wskazane) posiadanie obydwu wersji na raz. Wystarczy ta, pełna
Ultimate Level of Detail (ULOD)
ULOD został zaprojektowany w celu zwiększenia poziomu detali, niemniej jednak może on być wykorzystany w zupełnie odwrotnym celu!
Spróbujcie użyć tych opcji:
Hide It!
Podczas gdy ULOD zmniejsza skomplikowanie rzeczy wyświetlanych na ekranie, Hide It pozwala je kompletnie usunąć.
Największy zysk płynie z ukrywania takich rzeczy, które są bardzo często używane, np: przydrożne propy, bilbordy itp. Dostępna jest na prawdę długa lista rzeczy do ukrycia, wypróbujcie różne ustawienia by znaleźć te najlepsze dla siebie.
Dynamic Resolution (Fixed for 1.9!)
Ekstremalny sposób na zmniejszenie obciążenia GPU to renderowanie świata w niższej rozdzielczości (mniejszej niż 100%) a następnie skalowanie go tak, by wypełnił cały ekran. Grafika będzie wyglądać lekko mówiąc źle, ale da to zauważalny efekt w postaci fps-ów, jeżeli to właśnie twoja karta graficzna jest wąskim gardłem specyfikacji komputera.
Mini FPS Booster
Kolejną rzeczą jaką możemy zrobić by upłynnić rozgrywkę jest pobranie modów, które zwiększą nasze fps-y. Istnieje kilka takich modyfikacji, zacznijmy jednak od Mini FPS Booster-a. Pozwoli on na 5-15% wzrostu fps-ów.
P.S Dużo większy booster jest w trakcie produkcji. Kwestia najbliższych kilku tygodni aż się ukaże. Przewiduje się, że da on znaczący boost do fps-ów.
FPS Booster
Pełna wersja FPS Boostera, zapewnie jeszcze większy wzrost FPS-ów. Co ważne, zawiera w sobie funkcje swojego "młodszego brata", więc nie trzeba (a nawet nie jest wskazane) posiadanie obydwu wersji na raz. Wystarczy ta, pełna
Ultimate Level of Detail (ULOD)
ULOD został zaprojektowany w celu zwiększenia poziomu detali, niemniej jednak może on być wykorzystany w zupełnie odwrotnym celu!
Spróbujcie użyć tych opcji:
- Tree LOD distance: 300m
- Prop LOD distance: 750m
- Decal prop fade distance: 750m
- Building LOD distance: Use game default
- Network LOD distance: 750m
Hide It!
Podczas gdy ULOD zmniejsza skomplikowanie rzeczy wyświetlanych na ekranie, Hide It pozwala je kompletnie usunąć.
Największy zysk płynie z ukrywania takich rzeczy, które są bardzo często używane, np: przydrożne propy, bilbordy itp. Dostępna jest na prawdę długa lista rzeczy do ukrycia, wypróbujcie różne ustawienia by znaleźć te najlepsze dla siebie.
Dynamic Resolution (Fixed for 1.9!)
Ekstremalny sposób na zmniejszenie obciążenia GPU to renderowanie świata w niższej rozdzielczości (mniejszej niż 100%) a następnie skalowanie go tak, by wypełnił cały ekran. Grafika będzie wyglądać lekko mówiąc źle, ale da to zauważalny efekt w postaci fps-ów, jeżeli to właśnie twoja karta graficzna jest wąskim gardłem specyfikacji komputera.