18-05-2020, 01:45
Update: 18.05.2020
Moderus Beta 19 AC
Udało mi się trochę zoptymalizować model.
Zapomniałem, że blender podaję liczbę trójkątów przed triangulacją poligonów, po exporcie do fbx wygląda to gorzej niż myślałem.
Tak to wyglądało przed optymalizacją
A tak po optymalizacji.
Uprościłem trochę przód, wywaliłem zbędne poligony. Zmieniłem wsporniki lusterek, wcześniej to były tuby o przekroju heksagonalnym, teraz przekrój jest prostokątny.
Różnicy w zasadzie nie widać.
Udało mi się też skończyć teksturowanie członu A.
W zasadzie człon A jest już skończony.
Mam nadzieję, że z członem B i C zejdzie mi mniej czasu.
Moderus Beta 19 AC
Udało mi się trochę zoptymalizować model.
Zapomniałem, że blender podaję liczbę trójkątów przed triangulacją poligonów, po exporcie do fbx wygląda to gorzej niż myślałem.
Tak to wyglądało przed optymalizacją
A tak po optymalizacji.
Uprościłem trochę przód, wywaliłem zbędne poligony. Zmieniłem wsporniki lusterek, wcześniej to były tuby o przekroju heksagonalnym, teraz przekrój jest prostokątny.
Różnicy w zasadzie nie widać.
Udało mi się też skończyć teksturowanie członu A.
W zasadzie człon A jest już skończony.
Mam nadzieję, że z członem B i C zejdzie mi mniej czasu.