23-05-2020, 19:00
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23-05-2020, 19:03 przez SzaraWydra.)
Update: 23.05.2020
Moderus Beta 19 AC
Wagony są gotowe to wrzucenia na WS.
Jeszcze tylko potrzebuje lepszych fotek.
![[Obrazek: 6sW6Y8l.png]](https://i.imgur.com/6sW6Y8l.png)
![[Obrazek: NbaTCNn.png]](https://i.imgur.com/NbaTCNn.png)
![[Obrazek: aKOHGVM.png]](https://i.imgur.com/aKOHGVM.png)
![[Obrazek: wh6pJAS.png]](https://i.imgur.com/wh6pJAS.png)
Testy wersji wrocławskiej na mapie. W tym testy oświetlenia.
![[Obrazek: R2nwQ6l.png]](https://i.imgur.com/R2nwQ6l.png)
![[Obrazek: ENAACoR.png]](https://i.imgur.com/ENAACoR.png)
![[Obrazek: goWnX25.png]](https://i.imgur.com/goWnX25.png)
![[Obrazek: 28vLUiW.png]](https://i.imgur.com/28vLUiW.png)
![[Obrazek: plR49jP.png]](https://i.imgur.com/plR49jP.png)
Jedyny problem jest z obrysówkami ale ten sam problem był również na moim i Roberta Twiście. Gra nie odróżnia czy lampka jest z boku pojazdu, tylko rozróżnia przód i tył.
Testy wersji generycznej.
![[Obrazek: L4CSQN4.png]](https://i.imgur.com/L4CSQN4.png)
![[Obrazek: CRyxpm6.png]](https://i.imgur.com/CRyxpm6.png)
![[Obrazek: JmQkKdE.png]](https://i.imgur.com/JmQkKdE.png)
![[Obrazek: IQ5wFxk.png]](https://i.imgur.com/IQ5wFxk.png)
Nie wygląda tak źle, jeśli chodzi o obciążenie silnika gry.
Ale mesh posiada jeden bug, który widać przy wyborze jasnych kolorów na wagonie, w waniliowych ustawieniach graficznych oraz pod odpowiednim kątem padania światła.
![[Obrazek: wydLauk.png]](https://i.imgur.com/wydLauk.png)
Mam shade smoothing. Podejrzewam, że to powodują normale, bo w blenderze też to się trochę buguje ale cała karoseria jest w jednolitej barwie
![[Obrazek: DQGoIRN.png]](https://i.imgur.com/DQGoIRN.png)
Kompletnie nie rozumiem dlaczego tak się dzieje. Szczerze, identyczne bugi pokazywały się na innych moich wagonach. I chyba będzie musiało to tak zostać.
Moderus Beta 19 AC
Wagony są gotowe to wrzucenia na WS.
Jeszcze tylko potrzebuje lepszych fotek.
![[Obrazek: 6sW6Y8l.png]](https://i.imgur.com/6sW6Y8l.png)
![[Obrazek: NbaTCNn.png]](https://i.imgur.com/NbaTCNn.png)
![[Obrazek: aKOHGVM.png]](https://i.imgur.com/aKOHGVM.png)
![[Obrazek: wh6pJAS.png]](https://i.imgur.com/wh6pJAS.png)
Testy wersji wrocławskiej na mapie. W tym testy oświetlenia.
![[Obrazek: R2nwQ6l.png]](https://i.imgur.com/R2nwQ6l.png)
![[Obrazek: ENAACoR.png]](https://i.imgur.com/ENAACoR.png)
![[Obrazek: goWnX25.png]](https://i.imgur.com/goWnX25.png)
![[Obrazek: 28vLUiW.png]](https://i.imgur.com/28vLUiW.png)
![[Obrazek: plR49jP.png]](https://i.imgur.com/plR49jP.png)
Jedyny problem jest z obrysówkami ale ten sam problem był również na moim i Roberta Twiście. Gra nie odróżnia czy lampka jest z boku pojazdu, tylko rozróżnia przód i tył.
Testy wersji generycznej.
![[Obrazek: L4CSQN4.png]](https://i.imgur.com/L4CSQN4.png)
![[Obrazek: CRyxpm6.png]](https://i.imgur.com/CRyxpm6.png)
![[Obrazek: JmQkKdE.png]](https://i.imgur.com/JmQkKdE.png)
![[Obrazek: IQ5wFxk.png]](https://i.imgur.com/IQ5wFxk.png)
Nie wygląda tak źle, jeśli chodzi o obciążenie silnika gry.
Ale mesh posiada jeden bug, który widać przy wyborze jasnych kolorów na wagonie, w waniliowych ustawieniach graficznych oraz pod odpowiednim kątem padania światła.
![[Obrazek: wydLauk.png]](https://i.imgur.com/wydLauk.png)
Mam shade smoothing. Podejrzewam, że to powodują normale, bo w blenderze też to się trochę buguje ale cała karoseria jest w jednolitej barwie
![[Obrazek: DQGoIRN.png]](https://i.imgur.com/DQGoIRN.png)
Kompletnie nie rozumiem dlaczego tak się dzieje. Szczerze, identyczne bugi pokazywały się na innych moich wagonach. I chyba będzie musiało to tak zostać.