22-06-2020, 15:08
(22-06-2020, 15:02)krzychu124 napisał(a): To bardzo proste, silnik nigdy nie ładuje wszystkiego do RAM'u, bo kompletnie nie ma takiej potrzeby, i jak widać 22GB pliku strony to nadal za mało. To że masz 160 obiektów z worshopu też kompletnie nic nie mówi, zasubskrybuj LoadingScreenMod, aktywuj generowanie raportu ładowania i sam sprawdź ile tego jest (w dziesiątkach tysięcy).Sprawdzałem loadingscreen modem i na save, który wywala pokazuje brak faili
To że czegoś nie umieściłeś na mapie (np: budynku) nie oznacza, że ten obiekt nie będzie załadowany do pamięci (obiekty są upakowane i skompresowane w paczkach, nie ma opcji wyciągnięcia pojedynczego obiektu). Samych paczek z assetami gry jest około 8GB, ale w zależności od wybranego motywu mapy, inne paczki są ładowane (dlatego tak bardzo ciężko było zmienić motyw mapy swego czasu w istniejącym zapisie gry)
Jeśli postawiłeś dany obiekt na mapie, najpewniej trafi on bezpośrednio do RAM'u, bo będzie potrzebny do renderowania, jeśli nie to na 99% zostanie wrzucony do pliku strony. Natomiast jeśli brak RAM'u to na 100% trafi on do pliku strony zamulając całą grę.