Hmm, ciężko mi coś stwierdzić, bo nigdzie nie doszukałem się informacji na temat tego błędu:
Jedyne co mogę podpowiedzieć, to spróbuj usunąć ten Node Controller i zobaczyć czy to coś da. Oprócz tego sprawdź czy na pewno masz wszystkie "wymagane produkty" do tego moda, czyli: Hide Crosswalks V3.0 [EXPERIMENTAL], TM:PE v11.5.0 LABS (Traffic Manager: President Edition), Harmony 2.0.1 (Mod Dependency)
Jeżeli nic nie pomoże to może @krzychu124 zdziała coś więcej
A, no i nie patrz w ogóle na ten filmik, bo on dotyczy Unity jako silnika samego w sobie, a nie konkretnie Cities Skylines i problemów najprawdopodobniej z modami. Sam i tak nic nie będziesz mógł zmienić w kodzie.
Kod:
Simulation error: Array index is out of range.
at LightEffect.PopulateGroupData (int,InstanceID,UnityEngine.Vector3,UnityEngine.Vector3,int&,int&,UnityEngine.Vector3,RenderGroup/MeshData,UnityEngine.Vector3&,UnityEngine.Vector3&,single&,single&) <0x00c32>
at PropInstance.PopulateGroupData (PropInfo,int,InstanceID,UnityEngine.Vector3,single,single,UnityEngine.Color,int&,int&,UnityEngine.Vector3,RenderGroup/MeshData,UnityEngine.Vector3&,UnityEngine.Vector3&,single&,single&) <0x00800>
at (wrapper dynamic-method) NetLane.DMD<DMD<PopulateGroupData_Patch0>?1488227968..PopulateGroupData_Patch0> (NetLane&,uint16,uint,NetInfo/Lane,bool,NetNode/Flags,NetNode/Flags,single,single,bool,bool,int,int&,int&,UnityEngine.Vector3,RenderGroup/MeshData,UnityEngine.Vector3&,UnityEngine.Vector3&,single&,single&,bool&) <0x00f6b>
at NetSegment.PopulateGroupData (uint16,int,int,int,int&,int&,UnityEngine.Vector3,RenderGroup/MeshData,UnityEngine.Vector3&,UnityEngine.Vector3&,single&,single&,bool&) <0x00ca0>
at (wrapper dynamic-method) NetManager.DMD<DMD<PopulateGroupData_Patch1>?1788455808..PopulateGroupData_Patch1> (NetManager,int,int,int,int&,int&,UnityEngine.Vector3,RenderGroup/MeshData,UnityEngine.Vector3&,UnityEngine.Vector3&,single&,single&,bool&) <0x002c0>
at RenderManager.Managers_PopulateGroupData (int,int,int,int&,int&,UnityEngine.Vector3,RenderGroup/MeshData,UnityEngine.Vector3&,UnityEngine.Vector3&,single&,single&,bool&) <0x000b1>
at RenderGroup.UpdateMeshData (RenderGroup/MeshLayer,UnityEngine.Vector3&,UnityEngine.Vector3&) <0x00391>
at RenderGroup.UpdateMeshData () <0x00155>
at RenderManager.SimulationStepImpl (int) <0x00103>
at SimulationManagerBase`2.SimulationStep (int) <0x0004c>
at RenderManager.ISimulationManager.SimulationStep (int) <0x00024>
at SimulationManager.SimulationStep () <0x00693>
at SimulationManager.SimulationThread () <0x0018a>
Jedyne co mogę podpowiedzieć, to spróbuj usunąć ten Node Controller i zobaczyć czy to coś da. Oprócz tego sprawdź czy na pewno masz wszystkie "wymagane produkty" do tego moda, czyli: Hide Crosswalks V3.0 [EXPERIMENTAL], TM:PE v11.5.0 LABS (Traffic Manager: President Edition), Harmony 2.0.1 (Mod Dependency)
Jeżeli nic nie pomoże to może @krzychu124 zdziała coś więcej
A, no i nie patrz w ogóle na ten filmik, bo on dotyczy Unity jako silnika samego w sobie, a nie konkretnie Cities Skylines i problemów najprawdopodobniej z modami. Sam i tak nic nie będziesz mógł zmienić w kodzie.