05-04-2021, 13:46
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-04-2021, 13:47 przez SzaraWydra.)
Szybka wrzutka.
Wypuściłem dwa płotki drogowe z Wrocławia.
Dzięki, Pewex
Bez pomocy, to pewnie by mi dłużej zajęło ogarnięcie jak się robi networki.
https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...2447333617
https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...2447341943
Z płotkami będzie też sporo roboty.
Planuje wypuścić jeszcze parę wersji z Wrocławia (przynajmniej jeszcze z 3 lub 4).
Będzie jeszcze słynny płotek olsztyński, betonowy płot znany z cmentarzy (jeszcze refy musze pozyskać) i kilka wersji ekranów dźwiękochłonnych.
I teraz pytanie, czy w ogóle płoty działają z rotor shader, czy niestety trzeba się bawić w udawanie i ustawiać teksturę szkła jako lustro?
Wypuściłem dwa płotki drogowe z Wrocławia.
Dzięki, Pewex
Bez pomocy, to pewnie by mi dłużej zajęło ogarnięcie jak się robi networki.
https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...2447333617
https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...2447341943
Z płotkami będzie też sporo roboty.
Planuje wypuścić jeszcze parę wersji z Wrocławia (przynajmniej jeszcze z 3 lub 4).
Będzie jeszcze słynny płotek olsztyński, betonowy płot znany z cmentarzy (jeszcze refy musze pozyskać) i kilka wersji ekranów dźwiękochłonnych.
I teraz pytanie, czy w ogóle płoty działają z rotor shader, czy niestety trzeba się bawić w udawanie i ustawiać teksturę szkła jako lustro?