02-06-2021, 13:27
Mody same w sobie raczej nie obciążają znacząco RAMu, no chyba że jest to jakaś paczka dróg czy obiektów, jak np. Network Extensions 2 (chociaż czy rzeczywiście ma znaczący wpływ na RAM to i tego nie jestem pewien). Jeżeli chodzi o tą kwestię to bardziej obeznany w temacie będzie zapewne @krzychu124
Natomiast jeżeli chodzi już o samo w sobie "zasyfienie" pamięci, no to nic dziwnego, że po dodatkach skoczyło zużycie RAMu - w końcu to kilkanaście nowych obiektów wprowadzonych do gry. Ja bym zaczął od zmniejszenia jakości tekstur na średnie, zwolni ci to sporo zasobów, a jeżeli i to będzie za mało, no to pozostaje powywalać niepotrzebne obiekty - rzeczy z których dawno nie korzystałeś, bądź takie, które wiesz, że nijak nie pasują do aktualnego stylu miasta. Nie ma co na siłę trzymać takich "zapychaczy", możesz ewentualnie zrobić kolekcję na Steam, żeby mieć możliwość szybkiego powrotu do nich w razie np. nowego projektu.
Natomiast jeżeli chodzi już o samo w sobie "zasyfienie" pamięci, no to nic dziwnego, że po dodatkach skoczyło zużycie RAMu - w końcu to kilkanaście nowych obiektów wprowadzonych do gry. Ja bym zaczął od zmniejszenia jakości tekstur na średnie, zwolni ci to sporo zasobów, a jeżeli i to będzie za mało, no to pozostaje powywalać niepotrzebne obiekty - rzeczy z których dawno nie korzystałeś, bądź takie, które wiesz, że nijak nie pasują do aktualnego stylu miasta. Nie ma co na siłę trzymać takich "zapychaczy", możesz ewentualnie zrobić kolekcję na Steam, żeby mieć możliwość szybkiego powrotu do nich w razie np. nowego projektu.