30-09-2022, 23:55
Potrzebny będzie log z gry (output_log.txt), a raczej po tym jak się gra zawiesi.
Nie bardzo wiem co masz na myśli pisząc "jeździć po mapie". Jeśli chodzi o poruszanie kamery, ale zarazem brak interakcji (okienka nie wyskakują po kliknięciu w budynek) to po prostu polecam poczekać. Ostatnio coraz więcej jest zgłoszeń, że po załadowaniu zapisu mniej więcej przez 3-5min gra nie jest responsywna. Jedynym sposobem jest po prostu przeczekanie. Przyczyna jest nieznana na razie, ale pracujemy nad tym
Natomiast jeśli się zawiesza tak, że pojawia się okienko z informacją, że gra przestała odpowiadać to tutaj już log będzie konieczny, choć poczekać 5 min nie zaszkodzi, może coś więcej gra będzie wstanie zalogować do pliku z dziennikiem, a tym samym pomoże namierzyć problematyczną modyfikację szybciej.
Zakładam, że nie używasz żadnych niekompatybilnych modów, bo w innym przypadku nie ma sensu zaczynać "śledztwa" jeśli minimum nie zostanie spełnione - doprowadzenie gry do stanu, że żadne poważne błędy nie wyskakują bądź są zapisywane w dzienniku gry.
Nie bardzo wiem co masz na myśli pisząc "jeździć po mapie". Jeśli chodzi o poruszanie kamery, ale zarazem brak interakcji (okienka nie wyskakują po kliknięciu w budynek) to po prostu polecam poczekać. Ostatnio coraz więcej jest zgłoszeń, że po załadowaniu zapisu mniej więcej przez 3-5min gra nie jest responsywna. Jedynym sposobem jest po prostu przeczekanie. Przyczyna jest nieznana na razie, ale pracujemy nad tym
Natomiast jeśli się zawiesza tak, że pojawia się okienko z informacją, że gra przestała odpowiadać to tutaj już log będzie konieczny, choć poczekać 5 min nie zaszkodzi, może coś więcej gra będzie wstanie zalogować do pliku z dziennikiem, a tym samym pomoże namierzyć problematyczną modyfikację szybciej.
Zakładam, że nie używasz żadnych niekompatybilnych modów, bo w innym przypadku nie ma sensu zaczynać "śledztwa" jeśli minimum nie zostanie spełnione - doprowadzenie gry do stanu, że żadne poważne błędy nie wyskakują bądź są zapisywane w dzienniku gry.