12-03-2023, 22:21
No wiadomo, że większość jest zmodyfikowana na potrzeby trailera. To, że będzie na Unity, jest to wiadome od początku. Unreal Engine nie nadaje się do gier symulacyjnych, podczas gdy Unity się nadaje idealnie.
Pamiętajcie, że fizyki się nie oszuka - C:S to nie są tylko odpalane animacje, to gra symulująca wszystko i nie będzie w stanie ona różnić się drastycznie od obecnej części.
Nie będą możliwe napisy wszędzie ani bardzo customowy content w podstawce, bo by już na starcie musieli dać w wymaganiach chyba 64GB RAM-u xD
Natomiast takie piękne skrzyżowania i ronda nie będą możliwe - domyślny szablon i AI nie będzie w stanie ich robić bez błędów, nawet doświadczonym graczom z modami jest ciężko.
To jest na bank po prostu częściowo zmodyfikowana gra na potrzeby trailera, tak jak KAŻDE STUDIO ROBI PRZY WYDAWANIU DOSŁOWNIE KAŻDEJ GRY.
Pamiętajcie, że fizyki się nie oszuka - C:S to nie są tylko odpalane animacje, to gra symulująca wszystko i nie będzie w stanie ona różnić się drastycznie od obecnej części.
Nie będą możliwe napisy wszędzie ani bardzo customowy content w podstawce, bo by już na starcie musieli dać w wymaganiach chyba 64GB RAM-u xD
Natomiast takie piękne skrzyżowania i ronda nie będą możliwe - domyślny szablon i AI nie będzie w stanie ich robić bez błędów, nawet doświadczonym graczom z modami jest ciężko.
To jest na bank po prostu częściowo zmodyfikowana gra na potrzeby trailera, tak jak KAŻDE STUDIO ROBI PRZY WYDAWANIU DOSŁOWNIE KAŻDEJ GRY.