Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
Dziennik Developerski #3: Transport publiczny i Cargo
#8
Trochę wybrakowana wersja Cities Skylines I :P. Ciężko uwierzyć, że obecny etap rozwoju gry uniemożliwia wprowadzenie kolei jednoszynowej (lub monorail), trolejbusów, promów oraz kolejki linowej. Fajnie, że model funkcjonowania systemu transportu publicznego i towarowego uległ rozwinięciu, także w odniesieniu do transportu międzymiastowego, ale nie widzę PR-owego powodu dla kasowania części zawartości. Pewnie zawartość ta trafi do nas wraz z kolejnym dodatkiem Mass Transit, ale przecież zawsze jest wystarczająca ilość nowych opcji jakie mogą się pojawić w grze. Zamiast kasować z podstawki m.in. balony, które i być może jako środek transportu nie był aż tak znaczący czy realistyczny to mogli sobie takie ruch odpuścić i zostawić zawartość Cities Skylines I i wprowadzić w kolejnych dodatkach jakieś regionalne odpowiedniki transportu np. opcje tworzenia prywatnych firm transportowych (popularne marszrutki czy jakieś takie małe pojazdy jak skutery w Indiach), system hulajnóg i rowerów publicznych, czy carsheringu, szybka kolei miejska czy międzymiastowa (Maglev, TGV), czy ulepszenia obecnych systemów poprzez autobusy elektryczne, czy przegubowe, autonomiczne pojazdy lub tramwaje dwusystemowe (np. w Chemnitz).
 Podziękowali: SZyMeX
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Wiadomości w tym wątku
RE: Dziennik Developerski #3: Transport publiczny i Cargo - przez matthew94s - 04-07-2023, 17:22

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości