Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
Dziennik Developerski #3: Transport publiczny i Cargo
#11
(04-07-2023, 17:22)matthew94s napisał(a): Trochę wybrakowana wersja Cities Skylines I :P. Ciężko uwierzyć, że obecny etap rozwoju gry uniemożliwia wprowadzenie kolei jednoszynowej (lub monorail), trolejbusów, promów oraz kolejki linowej. Fajnie, że model funkcjonowania systemu transportu publicznego i towarowego uległ rozwinięciu, także w odniesieniu do transportu międzymiastowego, ale nie widzę PR-owego powodu dla kasowania części zawartości. Pewnie zawartość ta trafi do nas wraz z kolejnym dodatkiem Mass Transit, ale przecież zawsze jest wystarczająca ilość nowych opcji jakie mogą się pojawić w grze. Zamiast kasować z podstawki m.in. balony, które i być może jako środek transportu nie był aż tak znaczący czy realistyczny to mogli sobie takie ruch odpuścić i zostawić zawartość Cities Skylines I i wprowadzić w kolejnych dodatkach jakieś regionalne odpowiedniki transportu np. opcje tworzenia prywatnych firm transportowych (popularne marszrutki czy jakieś takie małe pojazdy jak skutery w Indiach), system hulajnóg i rowerów publicznych, czy carsheringu, szybka kolei miejska czy międzymiastowa (Maglev, TGV), czy ulepszenia obecnych systemów poprzez autobusy elektryczne, czy przegubowe, autonomiczne pojazdy lub tramwaje dwusystemowe (np. w Chemnitz).
A co ty myślisz sobie? Trzeba na czymś DLC robić, co nie?  Wink
(05-07-2023, 03:08)krzychu124 napisał(a): Czytając komentarze w internecie, mam wrażenie, że nie wszyscy mają świadomość czym jest/będzie Cities Skylines II. Osobiście, po obejrzeniu dzienników deweloperskich AI czy chociażby o narzędziach budowania dróg i opierając się na doświadczeniu jakie mam z tworzenia modyfikacji, jestem prawie pewien, że w CS II nie ma ani jednej linijki kodu z "jedynki". 
CiM, CiM2, C:S... Każda z tych gier była przepisywana od nowa, a wszystkie mechanizmy implementowane tak samo. CiM miała swój własny silnik, CiM2 na Unity, ale tak prymitywnie napisana... C:S całkowicie przepisana i co, mimo wszystko i tak każda część będąca tylko nadbudową poprzedniej.

[quote pid='20244' dateline='1688519289']
Poważnie, "jedynki" nie da się tak "przerobić/ulepszyć", więc gra musiała zostać napisana od zera, a co za tym idzie, prawdopodobnie wszystko zaprojektowane od nowa. Jeśli wybrali jedną z nowszych wersji silnika Unity to właściwie wszystkie dotychczasowe assety (budynki, propy) są do kosza, bo byłyby zbyt niskiej jakości w porównaniu z tym co może zaoferować obecna wersja silnika Unity i jak sobie z tym radzi. Z resztą wystarczy spojrzeć na pojazdy, ilość detali budynków.
[/quote]

To samo... CiM, CiM2, C:S... Każda z tych gier była przepisywana od nowa, CiM miała swój własny silnik, CiM2 na Unity, ale tak prymitywnie napisana... C:S całkowicie przepisana i co, mimo wszystko i tak mnóstwo assetów się powtarza.

Z każdym kolejnym akapitem mi się już nie chce.
Proszę was, serio...
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Wiadomości w tym wątku
RE: Dziennik Developerski #3: Transport publiczny i Cargo - przez kabexxx - 05-07-2023, 07:34

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości