05-07-2023, 07:34
(04-07-2023, 17:22)matthew94s napisał(a): Trochę wybrakowana wersja Cities Skylines I :P. Ciężko uwierzyć, że obecny etap rozwoju gry uniemożliwia wprowadzenie kolei jednoszynowej (lub monorail), trolejbusów, promów oraz kolejki linowej. Fajnie, że model funkcjonowania systemu transportu publicznego i towarowego uległ rozwinięciu, także w odniesieniu do transportu międzymiastowego, ale nie widzę PR-owego powodu dla kasowania części zawartości. Pewnie zawartość ta trafi do nas wraz z kolejnym dodatkiem Mass Transit, ale przecież zawsze jest wystarczająca ilość nowych opcji jakie mogą się pojawić w grze. Zamiast kasować z podstawki m.in. balony, które i być może jako środek transportu nie był aż tak znaczący czy realistyczny to mogli sobie takie ruch odpuścić i zostawić zawartość Cities Skylines I i wprowadzić w kolejnych dodatkach jakieś regionalne odpowiedniki transportu np. opcje tworzenia prywatnych firm transportowych (popularne marszrutki czy jakieś takie małe pojazdy jak skutery w Indiach), system hulajnóg i rowerów publicznych, czy carsheringu, szybka kolei miejska czy międzymiastowa (Maglev, TGV), czy ulepszenia obecnych systemów poprzez autobusy elektryczne, czy przegubowe, autonomiczne pojazdy lub tramwaje dwusystemowe (np. w Chemnitz).A co ty myślisz sobie? Trzeba na czymś DLC robić, co nie?
(05-07-2023, 03:08)krzychu124 napisał(a): Czytając komentarze w internecie, mam wrażenie, że nie wszyscy mają świadomość czym jest/będzie Cities Skylines II. Osobiście, po obejrzeniu dzienników deweloperskich AI czy chociażby o narzędziach budowania dróg i opierając się na doświadczeniu jakie mam z tworzenia modyfikacji, jestem prawie pewien, że w CS II nie ma ani jednej linijki kodu z "jedynki".CiM, CiM2, C:S... Każda z tych gier była przepisywana od nowa, a wszystkie mechanizmy implementowane tak samo. CiM miała swój własny silnik, CiM2 na Unity, ale tak prymitywnie napisana... C:S całkowicie przepisana i co, mimo wszystko i tak każda część będąca tylko nadbudową poprzedniej.
[quote pid='20244' dateline='1688519289']
Poważnie, "jedynki" nie da się tak "przerobić/ulepszyć", więc gra musiała zostać napisana od zera, a co za tym idzie, prawdopodobnie wszystko zaprojektowane od nowa. Jeśli wybrali jedną z nowszych wersji silnika Unity to właściwie wszystkie dotychczasowe assety (budynki, propy) są do kosza, bo byłyby zbyt niskiej jakości w porównaniu z tym co może zaoferować obecna wersja silnika Unity i jak sobie z tym radzi. Z resztą wystarczy spojrzeć na pojazdy, ilość detali budynków.
[/quote]
To samo... CiM, CiM2, C:S... Każda z tych gier była przepisywana od nowa, CiM miała swój własny silnik, CiM2 na Unity, ale tak prymitywnie napisana... C:S całkowicie przepisana i co, mimo wszystko i tak mnóstwo assetów się powtarza.
Z każdym kolejnym akapitem mi się już nie chce.
Proszę was, serio...