11-07-2023, 23:19
(10-07-2023, 01:55)kabexxx napisał(a):(05-07-2023, 13:44)krzychu124 napisał(a):Na pewno ktoś tam się zmienił, ale to naprawdę nie jest tak, że te 25 osób pracuje nad samym C:S 2, zaczęli robić dużo więcej gier ?(05-07-2023, 07:34)kabexxx napisał(a): Z każdym kolejnym akapitem mi się już nie chce.
Proszę was, serio...
Do czego pijesz, bo nie wiem jaki związek ma twoja odpowiedź do tego co napisałem?
CiM i CiM 2 tworzyło kilka osób (4?), CS było ich chyba na początku 7 i w trakcie dołączyło jeszcze kilka, dając koło 14 na końcu. Obecnie w CO pracuje prawdopodobnie koło 20-25 osób, przynajmniej tyle na LinkedIn można wyczytać, z czego może 30% to faktycznie developerzy programiści.
Skąd ta pewność, że cały team nie pracuje nad C:S2, a tylko garstka była odsyłana "na chwilę", żeby stworzyć mniejsze lub większe DLC, aby nie zbankrutować w międzyczasie?
Pieniądze nie rosną na drzewach, niestety, game deweloperzy czy designerzy mało nie zarabiają, bo jak będą mało zarabiać to sobie po prostu pójdą gdzieś indziej. Z której strony by nie patrzeć, to są prawdopodobnie setki tysięcy Euro miesięcznie na płace, więc milion(y) rocznie, a ostatnio youtuber Biffa przecież wspominał, że miał okazję zagrać we wczesną wersję gry już w 2021, jeśli dobrze pamiętam, czyli dwa lata temu, a gry nie tworzy się w miesiąc, wiec można śmiało spekulować, że zaczęli rok czy nawet kilka lat wcześniej. No i w odróżnieniu do C:S 1 wersje na konsole nie będą outsource'owana do zewnętrznych podmiotów, a co za tym idzie jeszcze więcej pracy dla całego zespołu.
W każdym razie, dowiemy się pewnie "w swoim czasie", jeśli coś jest faktycznie na rzeczy patrząc jak skrzętnie ukrywali ten fakt przy C:S 2.
Jestem ciekaw rezultatu i ile z tego o czym pisali czy wspominali w dev logach okaże się prawdą, no i ile tam jeszcze mają w zanadrzu, bo kilka dzienników deweloperskich przed nami.