14-07-2023, 00:31
(12-07-2023, 00:19)kabexxx napisał(a): Ale teraz odpisujesz nie na temat, żeby udawać, że zapominamy o tym, że pisałeś, jak to wszystko od nowa i nie ma opcji, że assety czy rozwiązania będą z wcześniejszych wersji.
Już same dzienniki deweloperskie pokazują, że mnóstwo assetów się powtarza, przenieśli je z wcześniejszej wersji.
Ja o niczym nie zapomniałem, po prostu zadałem pytanie do twojej odpowiedzi, która i tak była nie na temat i kontynuowałem wątek, starając się zasugerować, że nie masz świadomości jak bardzo proces tworzenia gier jest skomplikowany, jakieś kompromisy trzeba było podjąć, co w żadnym miejscu nie sugerowało, że mieliby przyzwolenie na kopiowanie assetów - wręcz przeciwnie, właśnie widać, że poświęcili czas, żeby tego nie robić i to widać gołym okiem. Być może zbyt pochopnie założyłem, że oglądaliśmy te same materiały i nie trzeba wskazywać palcem, że wiele z mechanik tylko z nazwy przypomina to co znamy z "jedynki", a same obiekty w grze są co najmniej 5x bardziej szczegółowe, zaczynając od pierdół typu lampy uliczne, płoty, ławki czy słupy trakcyjne dla torów tramwajowych, po całe budynki czy pojazdy, ale po tym jak napisałeś:
Cytat:Już same dzienniki deweloperskie pokazują, że mnóstwo assetów się powtarza, przenieśli je z wcześniejszej wersji.
chyba nie ma sensu kontynuować tematu.
Ty wiesz/widzisz swoje, ja też swoje widziałem. Mógłbym napisać, żebyś wskazał chociaż jeden czy dwa obiekty które są takie same, ale obawiam się, że potraktowałbyś to serio i tylko zmarnował swój czas, bo screenshotów jest całkiem sporo, a zwyczajnie nic byś nie znalazł.