04-02-2016, 14:50
Cześć, cieszę się, że wróciłeś. Oczywiście nadal ten "wątek" należy do Ciebie, chyba, że sam zrezygnujesz. Mamy już sporo prac, więc można powoli zacząć wprowadzać Twój pomysł.
W odpowiedzi na Twoje pytania typu "dlaczego moderzy mogli, a twórcy nie"
np odblokowanie wszystkich płytek. Jeszcze przed premierą była oficjalna informacja, że umożliwią moderom odblokowanie płytek, sami tego nie zrobią, ponieważ zwiększy to wymagania gry.
Myślę, że blokada na ilość modów to zły pomysł, bo ktoś może mieć lepszy komputer i uruchomić ponad 3 GB modów. Też nie należy winić producentów gry za źle napisane modyfikacje. Nie mają oni możliwości sprawdzenia i poprawienia każdego obiektu lub moda, jest ich w sumie ponad 70 tysięcy. Czasem jeden obiekt może rozwalić całą grę.
To samo z save, ja gram sporadycznie na modach i nigdy nie miałem z tym problemów. Nigdy nie miałem błędu w grze. Teraz powoli wprowadzam mody do gry, bo zaopatrzyłem się w komputer z 8 GB pamięci.
Ja uważam, że podstawa jest świetnie zoptymalizowana, porównajcie sobie do simciy. Nie porównujcie go ilości ludności, bo w simcity wprowadzili współczynnik, ale na ilość budynków.
PRzy okazji wspomnę, że pracuję nad modyfikacją na forum, która pomoże nam między innymi w ocenie każdej modyfikacji, z biegiem czasu będziemy wiedzieć, których obiektów lepiej nie używać, bo są źle zoptymalizowane.
Na zakończenie. Zamiast tworzyć silnik gry przydatny moderom, wydawcy mogli sie skupić aby dołożyc kilka nowych obiektów, ale czy to by nas tak do końca zaspokoiło?
Ta modyfikacja dotycząca zmian pasa ruchu bardzo podwyższa wymagania gry, dlatego twórcy oficjalnie tego nie wprowadzili
W odpowiedzi na Twoje pytania typu "dlaczego moderzy mogli, a twórcy nie"
np odblokowanie wszystkich płytek. Jeszcze przed premierą była oficjalna informacja, że umożliwią moderom odblokowanie płytek, sami tego nie zrobią, ponieważ zwiększy to wymagania gry.
Myślę, że blokada na ilość modów to zły pomysł, bo ktoś może mieć lepszy komputer i uruchomić ponad 3 GB modów. Też nie należy winić producentów gry za źle napisane modyfikacje. Nie mają oni możliwości sprawdzenia i poprawienia każdego obiektu lub moda, jest ich w sumie ponad 70 tysięcy. Czasem jeden obiekt może rozwalić całą grę.
To samo z save, ja gram sporadycznie na modach i nigdy nie miałem z tym problemów. Nigdy nie miałem błędu w grze. Teraz powoli wprowadzam mody do gry, bo zaopatrzyłem się w komputer z 8 GB pamięci.
Ja uważam, że podstawa jest świetnie zoptymalizowana, porównajcie sobie do simciy. Nie porównujcie go ilości ludności, bo w simcity wprowadzili współczynnik, ale na ilość budynków.
PRzy okazji wspomnę, że pracuję nad modyfikacją na forum, która pomoże nam między innymi w ocenie każdej modyfikacji, z biegiem czasu będziemy wiedzieć, których obiektów lepiej nie używać, bo są źle zoptymalizowane.
Na zakończenie. Zamiast tworzyć silnik gry przydatny moderom, wydawcy mogli sie skupić aby dołożyc kilka nowych obiektów, ale czy to by nas tak do końca zaspokoiło?
Ta modyfikacja dotycząca zmian pasa ruchu bardzo podwyższa wymagania gry, dlatego twórcy oficjalnie tego nie wprowadzili