Witam. Zacząłem wczoraj w SektchUpie robić budynki w stylu Bhutańskim. Do tej pory zrobiłem 6. Moim problemem jest to, że kiedy importuję model do 3dmax i zmieniam format na .FBX, potem wrzucam to wraz z teksturami [imitacją tekstur, bo jeszcze budynek nie został pokolorowany] do folderu AppData>Collosal Order>Addons>Import, w edytorze assetów w grze faktycznie pojawia się na liście, ale kiedy go uruchamiam, nie pokazuje się budynek, a z włączonym workshopem gra się nawet crashuje. Byłbym wdzięczny, jakbym mógł z kimś podjąć współpracę w tej kwestii, tzn ja tworzę budynki, a ktoś mi podsyła gotowe wersje plików do wrzucenia do gry. Oczywiście taka osoba będzie współautorem.
Motyw Bhutański
|
Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach
Szybka rejestracja
Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.
Wiadomości w tym wątku |
Motyw Bhutański - przez mzommer - 12-02-2016, 19:09
RE: Motyw Bhutański - przez Pawel - 12-02-2016, 19:31
RE: Motyw Bhutański - przez citesrysiek - 13-02-2016, 21:48
RE: Motyw Bhutański - przez mzommer - 15-02-2016, 22:58
RE: Motyw Bhutański - przez citesrysiek - 16-02-2016, 14:37
RE: Motyw Bhutański - przez Pawel - 15-02-2016, 23:06
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości