Witam. Zacząłem wczoraj w SektchUpie robić budynki w stylu Bhutańskim. Do tej pory zrobiłem 6. Moim problemem jest to, że kiedy importuję model do 3dmax i zmieniam format na .FBX, potem wrzucam to wraz z teksturami [imitacją tekstur, bo jeszcze budynek nie został pokolorowany] do folderu AppData>Collosal Order>Addons>Import, w edytorze assetów w grze faktycznie pojawia się na liście, ale kiedy go uruchamiam, nie pokazuje się budynek, a z włączonym workshopem gra się nawet crashuje. Byłbym wdzięczny, jakbym mógł z kimś podjąć współpracę w tej kwestii, tzn ja tworzę budynki, a ktoś mi podsyła gotowe wersje plików do wrzucenia do gry. Oczywiście taka osoba będzie współautorem.
	
	
    
| 
				 
					
Motyw Bhutański
				 
			 | 
		
Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto
			Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach
Szybka rejestracja
Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.
| Wiadomości w tym wątku | 
| 
 Motyw Bhutański - przez mzommer - 12-02-2016, 19:09 
RE: Motyw Bhutański - przez Pawel - 12-02-2016, 19:31 
RE: Motyw Bhutański - przez citesrysiek - 13-02-2016, 21:48 
RE: Motyw Bhutański - przez mzommer - 15-02-2016, 22:58 
RE: Motyw Bhutański - przez citesrysiek - 16-02-2016, 14:37 
RE: Motyw Bhutański - przez Pawel - 15-02-2016, 23:06 
 | 
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
