12-02-2015, 19:59
Gabrielle Solis »
"A przy obecnym podejściu, nić nie da się tak jak chce zbudować, wracamy do czasu sim city 4, ten sposób jest niepraktyczny!
Bo sama droga już wyznacza kratki na strefy, a ja sama chciałabym je wyznaczać tam gdzie mi pasuje, a nie gdzie mi system gry narzuca! "
- gra nie narzuca, tylko pokazuje, w którym miejscu możesz stworzyć tereny pod zabudowę. W realnym życiu nie dostaniesz pozwolenia na budowę, jeśli nie będzie dojazdu do działki. W każdym citybuilderze budowla musiała być połączona z drogą. Wcale nie musisz zostawiać pustych miejsc. W Cities XL też można było zostawić puste miejsca pomiędzy budynkami. W tej grze nie trzeba oszczedzać miejsca na mapie, dlatego peryferie nie muszą mieć wielkiej gęstości zabudowy.
A Cities XL nie jest symulacją, tylko statystyką. Budujesz to, czego brakuje i zazwyczaj miejsce nie ma znaczenia. Zauważ, że jak wciśniesz Pauzę, do gra nie zatrzymuje się, cały czas jeżdżą samochody i chodzą ludzie - czyli nie jest realistyczna.
Zauważ, że w dzisiejszym nagraniu Cities Skylines, Marina zaznaczyła ludzika i nazwała go, sprawdziła gdzie mieszka i gdzie pracuje oraz dokąd teraz zmierza i jakie posiada wykształcenie
"A przy obecnym podejściu, nić nie da się tak jak chce zbudować, wracamy do czasu sim city 4, ten sposób jest niepraktyczny!
Bo sama droga już wyznacza kratki na strefy, a ja sama chciałabym je wyznaczać tam gdzie mi pasuje, a nie gdzie mi system gry narzuca! "
- gra nie narzuca, tylko pokazuje, w którym miejscu możesz stworzyć tereny pod zabudowę. W realnym życiu nie dostaniesz pozwolenia na budowę, jeśli nie będzie dojazdu do działki. W każdym citybuilderze budowla musiała być połączona z drogą. Wcale nie musisz zostawiać pustych miejsc. W Cities XL też można było zostawić puste miejsca pomiędzy budynkami. W tej grze nie trzeba oszczedzać miejsca na mapie, dlatego peryferie nie muszą mieć wielkiej gęstości zabudowy.
A Cities XL nie jest symulacją, tylko statystyką. Budujesz to, czego brakuje i zazwyczaj miejsce nie ma znaczenia. Zauważ, że jak wciśniesz Pauzę, do gra nie zatrzymuje się, cały czas jeżdżą samochody i chodzą ludzie - czyli nie jest realistyczna.
Zauważ, że w dzisiejszym nagraniu Cities Skylines, Marina zaznaczyła ludzika i nazwała go, sprawdziła gdzie mieszka i gdzie pracuje oraz dokąd teraz zmierza i jakie posiada wykształcenie