Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Cities: Skylines - Dziennik Dev 2: Zagospodarowanie stref
#5
W zasadzie póki nie mamy w rączkach gry, możemy dużo rozmyślać. Jednak nic nie stoi na przeszkodzie by oczywiście jak najwięcej uzyskać informacji, by ewentualnie swoje wątpliwości przelać tutaj i je rozwiać lub pomóc w ulepszaniu gry. Skoro twórcy słuchają, to dobry znak. Można zatem pójść na pewne kompromisy zarówno ze strony twórców i przyszłych użytkowników. Wszystkich nie da się zadowolić, ale przynajmniej mamy jakiś wpływ na rozwój gry. Mam na myśli choćby twoją informację o polityce dającej kontrolę tego całego systemu. Dało się dojść do kompromisu w kwestii kontroli rozwoju poziomów ich wzrostu lub zatrzymania kosztem gęstości. Bardzo podoba mi się Colossal Order, że nie mają klapek na oczach. Starają się zadowolić wszystkich. Szkoda, że EA/MAXIS nie poszło na taki układ. Wówczas SimCity nie byłoby porzucone.
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Wiadomości w tym wątku

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości