15-10-2014, 22:45
W zasadzie póki nie mamy w rączkach gry, możemy dużo rozmyślać. Jednak nic nie stoi na przeszkodzie by oczywiście jak najwięcej uzyskać informacji, by ewentualnie swoje wątpliwości przelać tutaj i je rozwiać lub pomóc w ulepszaniu gry. Skoro twórcy słuchają, to dobry znak. Można zatem pójść na pewne kompromisy zarówno ze strony twórców i przyszłych użytkowników. Wszystkich nie da się zadowolić, ale przynajmniej mamy jakiś wpływ na rozwój gry. Mam na myśli choćby twoją informację o polityce dającej kontrolę tego całego systemu. Dało się dojść do kompromisu w kwestii kontroli rozwoju poziomów ich wzrostu lub zatrzymania kosztem gęstości. Bardzo podoba mi się Colossal Order, że nie mają klapek na oczach. Starają się zadowolić wszystkich. Szkoda, że EA/MAXIS nie poszło na taki układ. Wówczas SimCity nie byłoby porzucone.