Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Cities: Skylines - Dziennik Dev 2: Zagospodarowanie stref
#6
To jest prawda, ale niestety EA nastawiona jest teraz głównie na kasę, nic innego ich nie interesuje mam wrażenie a ich wszystkie gry stają się coraz gorsze. Ignorują graczy i ich sugestie to takie mamy skutki. Colossal Order to małe, młode studio, jeszcze chyba nie skażone chęcią jedynie zysku, które jest bardzo otwarte dla swojej społeczności i swoich fanów. Wiadomo, że 9 osób, które tworzy grę nie zadowoli wszystkich ale myślę, że budując solidną i w miarę realistyczną symulację otwartą na modding mają szansę podbić serca miłosników budowy wirtualnych miast a tym samym SimCity zostanie zdetronizowane właśnie przez chęć jedynie szybkiego zarobku przez EA na SImCity 2013. Poza tym nie oszukujmy się, ale EA celuje głównie w graczy bardzo młodych, nie chcę absolutnie nikogo urażać ale stopień trudności ich gier spada niemiłosiernie i SimCity 2013 jest tego przykładem.
Wracając juz na właściwiy temat - rozmiary budynków będą różne. Te największe budynki strefowe zajmują 4x4 kratki, ale są także budynki zajmujące 2x4, 1x2 itp dlatego też mamy różne opcje malowania stref. Będzie je można mieszać, tworząc ulicę składającą się np naprzemiennie ze strefy mieszkaniowej, handlowej i biurowej.
Inna informacja mówi o tym, że będą oczywiście większe budynki niż 4x4 jak szpitale, elektrownie, urzędy itd czyli stawiane przez nas bezpośrednio ale padło także zdanie iż największe wieżowce (supertalls) nie mogą zajmować jedynie 4x4, potrzebują większych działek, dlatego będą stawianie w formie plopowania jako np nagrody jak nasze miasto będzie odpowiednio duże i bogate.
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Wiadomości w tym wątku

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości