Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Cities: Skylines - Dziennik Dev 2: Zagospodarowanie stref
#8
Też mnie ciekawi jak rozwiążą kwestię kamienic, bo planują taki dodatek po wydaniu, tzn jakiś set klasycznych kamienic. Wolałbym, aby kamienice budowały się naturalnie poprzez sterfowanie i gra sama była "inteligentna" i w narożnikach budowała odpowiednie budynki. Nie wiem tylko czy taki system jest realny, czy to możliwe aby gra sama dopasowywała odpowiednie budynki do siatki ulic aby wszystko przylegało idealnie i aby nie było przerw.
Z tego co mowili twórcy to do premiery maksymalna wielkość działki budynku ze strefy to 4x4, zapewne podczas tworzenia własnych modeli będziemy mogli wyznaczyć budynek większy np 5x5 i po wytyczeniu takiej stefy budynek będzie mógł powstać, ale nie wiem jak to będzie wyglądać w praktyce. Pewnie dowiemy się więcej jak tylko ujawnią nowe szczegóły na temat rozgrywki i narzędzi do tworzenia modów.
Oto post od jednego z twórców gry:
"Hi! The maximum size of the zoned building is 4x4 with much variation starting from small 1x1 houses. The bigger buildings are under player's control and those exceed the 4x4 slot (like most of the skyscrapers). How about we write the next dev diary about the zoning? I'll have game designer Henkka (co_fiirdraak) answer your questions then!"
Oznacza to, że maksymalna działka to 4x4 ale są także większe budynki jak wysokie wieżowce, które mają większą powierzchnię i są pod kontrolą gracza (czyli coś na zasadzie plopowania chyba...? )
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Wiadomości w tym wątku

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości