Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Cities: Skylines – Dziennik Dev 3: Zasoby naturalne
#15
Kamil_N napisał(a):Brawo za szybkie, czytelne i estetycznie ułożone tłumaczenie dziennika! - taki człowiek na forum to skarb! Duży uśmiech

Koszmar Sim City 2013 śni mi się czasem po nocach. Więcej czasu spędziłem na problemach z załadowaniem gry (po premierze były ogromne problemy z przeciążeniem serwerów - ponieważ gra musiała być online), niż na samą rozgrywkę. Wybudowałem dosłownie 4-5 miast i nigdy więcej do tego nie powróciłem. Zainstalowałem ponownie Sim City 4, ale i ta gra ma już swoje lata i już choćbyśmy nie wiem jak bardzo się starali bez oddania kodu do gry graczom przez Maxis nie zdziała się już tam wiele. Gra się tnie, wywala, muli, a znalezienie tam danego obiektu czasem zajmuje godziny (tyle trwa przesuwanie załadowanego paska przez dodatki).
Myślę, że Cities: Skylines pozwoli na odłączenie Sim City 4 spod respiratora - bo się bidulka tylko męczy. Trzeba jej dać odejść z godnością, na którą zasłużyła i pozwolić żyć "młodym - nowym".

Mam nadzieję, że będę w stanie utrzymać takie tempo z tym wszystkim Duży uśmiech, ale będę się starał. Tak SimCity 4 już się wysłużyło, swoje lata przeżyło i można śmiało stwierdzić, że jest to kultowa gra. W zapomnienie całkowite nie pójdzie, ale tak jak stwierdziłeś miejsca "młodym i nowym" zrobić musi. Taki już urok. Dużo złego o niej powiedzieć nie można. jednak sam fakt, że "lubiła" się samoistnie wywalać, wieszać doprowadzało do szewskiej pasji. Później stałym nawykiem było ciągłe zapisywanie tego, co się zbudowało, by przypadkiem właśnie tego nie stracić. Chociaż i przy samy zapisywaniu czasem padało....
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Wiadomości w tym wątku

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości