Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Cities: Skylines – Dziennik Dev 3: Zasoby naturalne
#17
A ja z kolei jestem tak narwany, że i tak ją kupie poprzez Steam w dniu premiery, po prostu jestem "głodny" nowego city-buildera.
Być może za bardzo ufam ludziom z Colossal, ale oni rzeczywiście wydają się pasjonatami i odpowiedzialnymi ludźmi i zdają sobie sprawę jak wyglądało SimCity 2013 i czego oczekują fajni tego typu gier. Nie sądzę by strzelili sobie w stopę, bo wydając na tą chwilę równie kiepską grę co ostatnia od EA to byłby chyba ich koniec a pamiętajmy, oni stworzyli tylko obie gry Cities in Motion, nie mają silnej marki i wielu tytułów by się później jakoś ratować. Utrata zaufania graczy będzie dla nich katastrofą. Z kolei wydanie solidnej dobrej gry przyciagnie mnóstwo ludzi, którzy pamiętają też SimCity 4 i może przynieść duży sukces. Jak długo i jak wielu z nas czeka na taką grę? Myślę, że całe mnóstwo od 2003 roku! Ludzie z Colossal zdają sobie z tego sprawę.
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Wiadomości w tym wątku

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości