Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Mruganie
#12
Może to wada samego Unity? Bo jednak model to model, a rendering robi się programowo. Choć to oczywiście tylko przypuszczenia.
Ogólnie, Unity 3D nie był przeznaczony w ogóle do tworzenia dużych gier, pierwszą taką dużą produkcją w Unity było właśnie CIM2. I to po pewnych wspólnych pracach nad polepszeniem.

Może warto zrobić jakiś wątek na forum lub coś podobnego poświęconego temu tematowi?
Szkoda, że nie wszyscy twórcy podają informacje co do np. liczby trójkątów, łatwiej byłoby próbować wysnuć cechę wspólną powodującą problem, jeśli taka istnieje.
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Wiadomości w tym wątku
Mruganie - przez Manta - 27-03-2018, 18:20
RE: Mruganie - przez SZyMeX - 27-03-2018, 19:03
RE: Mruganie - przez kabexxx - 27-03-2018, 19:21
RE: Mruganie - przez Manta - 27-03-2018, 20:40
RE: Mruganie - przez Mario - 28-03-2018, 09:44
RE: Mruganie - przez Manta - 28-03-2018, 11:04
RE: Mruganie - przez kabexxx - 28-03-2018, 21:19
RE: Mruganie - przez SZyMeX - 28-03-2018, 22:07
RE: Mruganie - przez Manta - 28-03-2018, 22:17
RE: Mruganie - przez kabexxx - 28-03-2018, 22:54
RE: Mruganie - przez SZyMeX - 28-03-2018, 23:17
RE: Mruganie - przez kabexxx - 31-03-2018, 00:50
RE: Mruganie - przez Manta - 05-04-2018, 22:03

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości