Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Crashowanie się gry podczas ładowanie save albo parę minut po wczytaniu
#5
To bardzo proste, silnik nigdy nie ładuje wszystkiego do RAM'u, bo kompletnie nie ma takiej potrzeby, i jak widać 22GB pliku strony to nadal za mało. To że masz 160 obiektów z worshopu też kompletnie nic nie mówi, zasubskrybuj LoadingScreenMod, aktywuj generowanie raportu ładowania i sam sprawdź ile tego jest (w dziesiątkach tysięcy).
To że czegoś nie umieściłeś na mapie (np: budynku) nie oznacza, że ten obiekt nie będzie załadowany do pamięci (obiekty są upakowane i skompresowane w paczkach, nie ma opcji wyciągnięcia pojedynczego obiektu). Samych paczek z assetami gry jest około 8GB, ale w zależności od wybranego motywu mapy, inne paczki są ładowane (dlatego tak bardzo ciężko było zmienić motyw mapy swego czasu w istniejącym zapisie gry)
Jeśli postawiłeś dany obiekt na mapie, najpewniej trafi on bezpośrednio do RAM'u, bo będzie potrzebny do renderowania, jeśli nie to na 99% zostanie wrzucony do pliku strony. Natomiast jeśli brak RAM'u to na 100% trafi on do pliku strony zamulając całą grę.
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Wiadomości w tym wątku
RE: Crashowanie się gry podczas ładowanie save albo parę minut po wczytaniu - przez krzychu124 - 22-06-2020, 15:02

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości