Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 1
Jakie macie oczekiwania dla gry Cities: Skylines 2?
#8
@kabexxx
napisałem jakie są moje życzenia i oczekiwania do gry aby była dla mnie niemal idealna. Wiadomo ze nie wszystko jest możliwe ale wszak musimy dążyć do ideału Smile

połączenie Symulatora z Tyconem jest wg mnie tym, co uczyniłoby właśnie ta grę doskonałą.


Jeżeli chodzi o możliwości obliczeniowe gra spokojnie poradziłaby sobie z matematyczną przeplatanką złożoności. (aktualnie mam ok 5500 assetów i ok 85-90 stale włączonych modów), procesor wykorzystuje średnio w około 30%  (nie mam najwyższej półki Ryzen 3 3100 i GTX970) i gram średnio na 30-50FPS przy włączonej optymalizacji i wszystkiego na max w ustawieniach grafiki i na Full HD, problemem tu jest głównie RAM i to ile modeli ładowanych jest podczas ładowania gry, mam 16GB i uważam że tu jest największy problem (gra wczytuje mi mapę średnio ok 5minut) bo to wykorzystuje na maxa - jak zwiększę do 32GB to napisze czy moje przypuszczenia były prawdą. Zauważ że gra ma już 6 lat i przez ten czas naprawdę sporo się zmieniło w komputerach i wymaganiach dla graczy. a złożoność np takiego tycona dawała radę już na przełomie wieków Smile

Problemem nie jest tu moc obliczeniowa procesora ale ilość obiektów modelowanych i tekstur które musi obsłużyć pamięć w grze.


Sama obsługa gry i jej złożoności w rozumieniu tycona może być opcjonalna tak jak jest teraz poprzez dodatek industry ale nieco bardziej rozbudowana i rozszeżona o handel i opcje multiplayer na tym twórcom najbardziej powinno zależeć gdyż to umożliwiloby im czerpać dochody nie tylko ze sprzedaży gry ale i abonamentu miesięcznego.

Usługi też mogą być zawężone do 2 dodatkowych parametrów  np  BTB  czy BTC   a jedynie dać możliwość wstawiania w mapę konkretnych budynków usługowych w sektora aby gracz sam decydował czy chce mieć 20 fryzjerów czy nieco bardziej różnorodne obiekty na mapie. 

Tak samo piszesz o zbalansowaniu w stosunku do ilości osób przypisanych do obiektu. Uważam że to jest z założenia źle zaplanowane w grze od początku. Ja przy pomocy RICO ustalam indywidualnie ilość pracowników i staram się aby były zbliżone do tych jakie byłyby w realu na dany obiekt. Mam unikatowe konstrukcje które mają po 2-3tys pracowników.
Oczywiście zdaję sobie sprawę że to ma wpływ na zagęszczenie i ruch na drodze, gdy ludzie wracają z pracy czy się przemieszczają ale to właśnie to powinno być zbalansowane głównie, dopasowane do cyklu dobowego gry który jak wiadomo trwa kilka sekund. Jakoś cykl nocy i dnia w stosunku do natężenia ruchu w after dark potrafili zrobić. Smile



ale jak mówię to są moje prywatne życzenia czy się spełnią to się okaże, pewnie nie, ale marzyć zawsze można Smile
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Wiadomości w tym wątku
RE: Jakie macie oczekiwania dla gry Cities: Skylines 2? - przez kowalcook - 28-02-2021, 23:11

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości