Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Pierwszy gameplay - 35 minut :) Cities: Skylines
#19
Gabrielle Solis »
"A przy obecnym podejściu, nić nie da się tak jak chce zbudować, wracamy do czasu sim city 4, ten sposób jest niepraktyczny!
Bo sama droga już wyznacza kratki na strefy, a ja sama chciałabym je wyznaczać tam gdzie mi pasuje, a nie gdzie mi system gry narzuca! "
- gra nie narzuca, tylko pokazuje, w którym miejscu możesz stworzyć tereny pod zabudowę. W realnym życiu nie dostaniesz pozwolenia na budowę, jeśli nie będzie dojazdu do działki. W każdym citybuilderze budowla musiała być połączona z drogą. Wcale nie musisz zostawiać pustych miejsc. W Cities XL też można było zostawić puste miejsca pomiędzy budynkami. W tej grze nie trzeba oszczedzać miejsca na mapie, dlatego peryferie nie muszą mieć wielkiej gęstości zabudowy.

A Cities XL nie jest symulacją, tylko statystyką. Budujesz to, czego brakuje i zazwyczaj miejsce nie ma znaczenia. Zauważ, że jak wciśniesz Pauzę, do gra nie zatrzymuje się, cały czas jeżdżą samochody i chodzą ludzie - czyli nie jest realistyczna.
Zauważ, że w dzisiejszym nagraniu Cities Skylines, Marina zaznaczyła ludzika i nazwała go, sprawdziła gdzie mieszka i gdzie pracuje oraz dokąd teraz zmierza i jakie posiada wykształcenie
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Wiadomości w tym wątku

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości