Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
2 porty morskie obok siebie są jakimś rozwiązaniem?
#1
Siema
Mam mały problem z obciążeniem moje osobowego portu morskiego.
Oczywiście rozwiązaniem sytuacji jest budowa drugiego.
I teraz moje pytanie:

Czy opłaca się budowa dwóch terminali obok siebie czy lepiej już poszukać drugiej lokalizacji w innej części miasta?
[Obrazek: fVOBK3o.jpg]
  Odpowiedz
#2
Pomyśl, zwykła logika, naprawdę XDDDDDDD

Czy lepszy jest 2 razy większy ruch w jednej, danej okolicy, czy lepiej, żeby był bardziej równomierny z różnych części miasta?

No chyba że twój system transportowy jest do bólu scentralizowany, ale lepiej jednak budować tak, żeby nie był do bólu scentralizowany.
  Odpowiedz
#3
(16-04-2020, 18:46)kabexxx napisał(a): Pomyśl, zwykła logika, naprawdę XDDDDDDD

Czy lepszy jest 2 razy większy ruch w jednej, danej okolicy, czy lepiej, żeby był bardziej równomierny z różnych części miasta?

No chyba że twój system transportowy jest do bólu scentralizowany, ale lepiej jednak budować tak, żeby nie był do bólu scentralizowany.

Bardziej mi chodziło o problem mechaniki gry, czy to łyknie Smile

Sam sprawdziłem w końcu tą opcję i drugi port nie ogarniał sytuacji i ruch szedł tylko jednym terminalem
  Odpowiedz
#4
Cities: Skylines jest grą symulacyjną i działa realistycznie, jednak z pewnymi uproszczeniami.

Jak najbardziej obie opcje zadziałają podobnie jak w prawdziwym życiu i ta druga opcja z różnymi częściami miasta jest najprawdopodobniej spowodowana tym, że ten nowy port jest w nieatrakcyjnej lokalizacji - daleko od celów podróży, słaby dostęp lokalną komunikacją itd.
  Odpowiedz
#5
Wiem Duży uśmiech Duży uśmiech Duży uśmiech

Zadałem to pytanie ponieważ chciałem wiedzieć czy z czysto mechanicznego punktu widzenia gra nie będzie robiła problemu.
Pierwszy port po prostu był strasznie zawalony ruchem
Wybudowałem sobie nowy port  zaraz obok tego pierwszego (to moje jedyne porty) i obserwowałem że mimo dwóch terminali 100 % ruchu kierowana jest do pierwszego.

Po prostu chciałem wiedzieć czy potrzebuje więcej czasu aby ruch się udrożnił czy może jest to znany komuś problem.
  Odpowiedz
#6
Efekty mogą być widoczne z dużym opóźnieniem, bo gra symuluje cały łańcuch dostaw. Ogólnie różne porty są totalnie niezależne od siebie i gra ich nie łączy, żeby jakoś specjalnie rozkładać ruch, ale z racji podziału otoczenia powinno to zadziałać, ja sam tak robię czasami.
Wszystkie budynki są traktowane niezależnie od siebie przez grę. Jeśli chcesz koniecznie mieć rozkładany ruch w ramach jednego portu, musisz pobrać z Workshopu taki na dwa czy więcej (o ile istnieje więcej) stanowisk, ale niektóre mogą mieć niepoprawnie zaimplementowaną obsługę wielu stanowisk.
Natomiast ogólnie dwa porty obok siebie też powinny zdać egzamin. W takim wypadku z części budynków ruch powinien lecieć do jednego portu, z części do drugiego.
  Odpowiedz
#7
Dzięki!
Pozdroo
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: