Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Access Violation (0xc0000005)
#1
Czy miał ktoś problem z czymś takim???
Mi wyskakuje tylko w czasie zapisywania.
  Odpowiedz
#2
Możliwe, że masz jakiś problem z pamięciom ram, a raczej z samym podzespołem.

Przeskanuj sobie ramięć ram jakimś diagnostycznym programem.
  Odpowiedz
#3
Tylko że posiadam ok. 15 modów i 248 obiektów. Wywaliłem najbardziej awaryjne obiekty i gra mi nie crashowała przy zapisie. 
Problem nie dotyczy każdego zapisu a co kilka zapisów.
Raczej nie wydaje mi się że to wina braku RAM.
Gra Cities Skylines Snowfall wersja 1.3.2 F1
Procesor mam: intel core i5 2400 cpu 3.10ghz- 4 rdzeniowy.
Posiadam 4GB Ram (wiem, nie dużo dla CS) ale gra chodzi płynnie, gra się komfortowo. Gra crashowała zapis gdy zajętość RAM była na poziomie 68% jak i 85% (gra szła płynnie), ale i nie crashowała nawet gdy było 90% RAMU. Nigdy nie miałem 100% zajętości RAM.
Wszystkie obiekty i mody popsute wyrzuciłem od razu (gdy gra pokazywała błędy) Jeśli jeszcze zostały jakieś zepsute to ja nie wiem jak je lokalizować. Może jakieś pomysły macie??
Bo jak wrzucam po jednym to wszystko działa, a potem się okazuje że w paczce obiektów które wcześniej działały, razem nie działają.
Do tego wywala przy wychodzeniu do menu głównego, nie jest to dla mnie problem. Ale może to świadczy że jakaś modyfikacja nie działa.

  Odpowiedz
#4
Ja nie mówię o braku pamięci Ram tylko o wadę samej kostki, dlatego przetestuj sobie, czy RAM działa dobrze.
  Odpowiedz
#5
Skorzystałem z "narzędzie diagnostyczne pamięci" w Windows 10 64x. Wynik- "Nie wykryto problemów pamięci"
Ja również nie odczułem żadnych zmian na komputerze.
Windows 10 podaje 4GB, czyli tyle ile ma być, więc na przykład nie wyłączyła się uszkodzona kość.
A jeśli wszystkie kości są rejestrowane i nie wykryto problemów to muszą działać.
Chyba że potrzebny dokładniejszy program diagnostyczny.
  Odpowiedz
#6
Niestety grając na mody jesteśmy skazani na błędy. Czasem jeden obiekt nie powoduje błędów, ale jak go gra namnoży, to może się okazać, ze 20 obiektów może sprawić, że gra nie działa dobrze.

możesz napisać listę wszystkich modów, których używasz? mam na myśli, mody, a nie obiekty.
Jeśli chcesz usunąć wszystkie pozostałości po modach, to chyba najlepiej jest to zrobić ręcznie.

Też nie wiem, czy narzędzie diagnostyczne pod windowsem jest dobre....
  Odpowiedz
#7
405791507_Chirpy_Exterminator
406132323_Automatic_Bulldoze
406723376_Tree_Brush
407873631_Automatic_Emptying
410344523_PopBalanceMod
445589127_Precision_Engineering
500131810_Directional_Traffic_Report_Tool
502750307_Extra_Landscaping_Tools
523824395_Clouds___Fog_Toggler
576327847_81_Tiles__Fixed_for_CS_1.2_____Snowfall_Compatible__
583429740_Traffic_Manager_President_Edition
598151121_Roads_United
  Odpowiedz
#8
To już może znaleźliśmy,

598151121_Roads_United
"‣ Compatibility NOT tested with RoadColorChanger, SomeRoads, Traffic++ Roads "
Możliwe, że w zakresie dróg nie jest także kompatybilny z 583429740_Traffic_Manager_President_Edition

A dodatkowo

"WARNING

‣ This mod uses RAM.
On my small testing savegame, the following mods took x GB RAM
- Vanilla 5.5 GB
- Roads United 6.6 GB - 86 images - update: 5.9 after tweaks by boformer
- American Roads 6 GB - 69 images
- UK Roads 7,7 GB - 40 images (png) - update new version 5.7 GB
Considering the amount of images and some multiple placed, I can't do anything about the RAM usage right now with my knowledge. Any help appreciated. "
  Odpowiedz
#9
Grałem kilka godzin z wszystkimi modami, ale teraz z częściowo odchudzonymi modami i jak wcześniej crashowało przy zapisie co półgodziny (a zapisuje b. często) tak teraz, przez kilka godzin nic, a zapisuje tyle samo, i pod jednakowym obciążeniem.
Choć nie wykluczone że gdzieś może być zgrzyt w pracy jakiegoś moda lub modów lub moda i obiektu.
Szkoda że gra nie wyświetla dokładnych informacji w raporcie błędu, gdzie leży problem (z np. modem/obiektem) tak jak w HOI 3
Na razie chodzi, nie wiem jak długo. Na razie mam malutkie miasto. Będę wklejał małe paczki obiektów i grał, jak zacznie znów crashować to się wywali paczkę i da się następną. Bo prócz crashów w czasie zapisu, inne problemy nie występują.
A, i jeszcze próbowałem tak, że waliłem wszystkie mody i włączyłem same obiekty i crashowało.
  Odpowiedz
#10
Mod mógł zostać gdzieś w systemie, nawet jak jest wyłączony.
Musiałbyś wyczyścić ręcznie pozostałości po modach.

Ten plik może podpowiedzieć o błędzie, tylko musisz go otworzyć w momencie wystąpienia błędu,
<SteamFolder>\SteamApps\common\Cities_Skylines\Cities_Data\output_log.txt

Czyli jak błąd wystąpi, nie akceptujesz, tylko klikasz alt+tab i otwierasz powyższy plik
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości