Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Brak rozwoju miasta
#1
Witam,
Mam problem z rozwojem każdego mojego miasta. W pewnym momencie(między 3-7 tyś. Mieszkańców) nie nam zapotrzebowania na żadną ze stref. Wybudowałem łącznie z 15 miast i maksymalnie udało mi się osiągnąć 6,4 tyś mieszkańców i wszystko stanęło. Dzieje się tak w każdym mieście jakie próbuje zbudować. Stosowałem się do rad jakie znalazłem na forum (korki, wartości gruntów, edukacja) ale żaden nie pomógł. Gdy czytałem na polskich oraz zagranicznych forach ludzią ten problem pojawiał się przy 50/60 tyś mieszkańców a nie na początku rozgrywki. Próbowałem budować zarówno na modach jak i bez nich ale w każdym mieście to samo. Wiem ze są mody aby manipulować zapotrzebowaniem mam strefy ale Nie chce aby moje miasta powstawały „z przymusu”.
Może wy macie jakieś sposoby na te zjawisko.
Pozdrawiam.
  Odpowiedz
#2
Cities niestety już tak ma. Ciężko powiedzieć czy jest to zamierzony efekt w celu np. utrzymania sensownego poziomu fps-ów czy jakiś zwykły błąd gry. Warto pamiętać tutaj, że jeżeli nastawiasz całą masę stref mieszkalnych czy jakichkolwiek innych a zapotrzebowanie w międzyczasie spadnie do zera, w momencie gdy jeszcze jakaś część tych stref jest pusta, to ono nie wzrośnie. Powód jest prosty - zapotrzebowanie wzrośnie na chwilę do 1%, powstanie jeden mały budynek i zapotrzebowanie spadnie. I tak w kółko aż zapełni się cała strefa, wtedy będzie rosnąć stopniowo ale cały czas. Do tego dochodzą jeszcze "puste" albo niezapelnione budynki. Jeżeli mieszkańcy wyprowadzali się z twojego miasta ale budynki nie zdążyły opustoszeć albo były po prostu w części puste to jest szansa że nowi mieszkańcy najpierw się wprowadzą do nich, niż do nowych budynków. Szczególne znaczenie ma to w przypadku korzystania z RICO. Ponastawiasz parę budynków z pojemnością 200 mieszkańców i zapotrzebowanie spadnie do zera, a budynki będą np. w połowie puste :P

Tak więc na początek sprawdź czy nie masz po prostu przesytu stref w stosunku do zapotrzebowania, jeżeli te się pojawi to nie "stawiaj" od razu całej dzielnicy strefy np. mieszkalnej tylko stopniowo ją wypełniaj tak, aby zapotrzebowanie utrzymać na jakimś tam poziomie. Jeżeli jednak mimo wszystko nie możesz sobie z tym poradzić to pobierz jakiś "demand mod" i zwiększ zapotrzebowanie ręcznie, pamiętaj tylko że w tym przypadku nie masz "podpowiedzi" w postacie tegoż zapotrzebowania czy potrzeba może więcej sklepów czy miejsc pracy, musisz to samemu kontrolować i pilnować tych aspektów.
  Odpowiedz
#3
Właśnie problem jest w tym, że staram się stopniowo powiększać wszystkie strefy, budować szkoły i parki ale za każdym miasto przy populacji wynoszącej 3-6 tyś. przestaje się rozwijać mieszkańcy umierają w fabrykach brakuje pracowników a po "fali umieralności" miasto z 6 tyś. spada do 3/4 tyś. w tym czasie fabryki stają się opuszczone a pasek ani drgnie. Po fali wprowadza się max 500-1000 mieszkańców rośnie bezrobocie a popytu na strefy dalej brak. Następnie z powodu bezrobocia kolejni opuszczają miasto i tak miasto rośnie do 6 tyś. po czasie spadając znowu do 2/3 tyś. Zainstalowałem mod na sztuczne zwiększanie zapotrzebowania i pokazał wartości ujemne więc sam już nie wiem co jest przyczyną.
Nie wydaje mi się ze jest to celowy zabieg dla wyższego poziomu fps-ów ponieważ, mój znajomy gra na dość starym sprzęcie jak na te czasy (i5 3470, Gtx 660 ti, 8Gb ram) i buduje miasta sięgające grubo ponad 70 Tyś. a ja na swoim dość wydajnym komputerze (i7 7700, Gtx 1070 TI, 32Gb ram) buduje miasta niepozwalające nawet na strefy gęstego zabudowania.

Wstawię kilka screenów z ostatniego miasta to może ktoś znajdzie jakąś przyczynę.[Obrazek: RugL5DK.jpg][Obrazek: rtNG3e3.jpg][Obrazek: JylNyDW.jpg][Obrazek: A18bVoG.jpg][Obrazek: k8izyt4.jpg]
  Odpowiedz
#4
sprawdz czy nie masz jakiegos moda ktory juz dawno nie dziala https://docs.google.com/spreadsheets/d/1...edit#gid=0

ogolnie gram w mocno "zmodowana" wersje gry wiec to na co patrze troszeczke "dziwnie" dla mnie wyglada, ale uklad przestrzenny to horror sprawdz poziom halasu w vanilliowej grze dobrze jest oddzielic strefe przemyslowa od mieszkalnej np. biurami, do strefy przemyslowej musi byc kilka alternatywnych drog dojazdowych (przemysl generuje bardzo duz ruch kolowy)_strefa handlowa rowniez jest zrodlem halasu, przy okreslonej wielkosci miasta cimowie maja wieksze potrzeby np. edukacja nie tylko ta podstawowa,, park zwieksza wartosc gruntu
  Odpowiedz
#5
Masz oryginał czy pirata?
Jakie dodatki masz?
Jakie mody?
Reinstal gry próbowałeś?
A opcji -noWorkshop -noMods?

Smile
  Odpowiedz
#6
Ja tu widzę budowanie zbyt dużych stref od razu. Na pierwszym zdjęciu w wyznaczonej strefie przemysłowej widać zaledwie kilka budynków. Na kolejnych zaś strefa jest już zabudowana. Polecam również sprawdzić jak tam wygląda szkolnictwo  i reszta rzeczy mających wpływ na rozwój miasta. Mam w tej grze ponad 4k godzin i jeszcze nigdy mi się nie zdarzyło żeby miasto nagle nie chciało żadnych stref. W ogóle nie wiem jakim cudem masz falę zgonów 3k popa przy mieście 6k. Coś musisz robić nie tak.
  Odpowiedz
#7
Wybuduj polaczenia zewnetrzne jak najwiecej postaw dworzec pkp itd
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości