Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Budynki nie chcą się budować
#1
Jakiś czas temu zacząłem budować nowe miasto. Początkowo robiłem siatkę ulic itd. następnie ruszyłem z budową budynków. Początkowo wszystko działało tak jak należy, jedynym problemem były pojawiające się budynki z workshopa niebędące kamieniczkami, ale na bieżąco je wyburzałem. W pewnym momencie kolejne nowe budynki zatrzymywały się na etapie budowania (tylko widok rusztowania). Grę wyłączyłem i wróciłem po kilku dniach. Niestety problem nie znikł. Niewybudowane budynki zburzyłem, ale nowe już nie powstają, jest tylko beton. Jedyny budynek, który powstał to budynek z workshopa, który powinien być w Rico, ale pojawia się również jako Growable bez animacji budowania (bez rusztowań). W czym może być problem? Da się to jakoś naprawić bez konieczności zaczynania od nowa?

[Obrazek: hYNqF4u.jpg]
  Odpowiedz
#2
Hm, pierwszy raz się spotykam z takim czymś. Pytanie, czy niewidzialne są tylko budynki z workshopu czy również te z podstawowej wersji gry? Może jakiś mod sprawia te problemy?
Sprawdź najpierw z użyciem opcji uruchamiania "noWorkshop" czy na nowej grze również będą takie problemy. Zobaczymy dzięki temu czy to wina modyfikacji/obiektów czy ogólnie gry.
  Odpowiedz
#3
Sprawdziłem dzisiaj jeszcze z włączonymi modami i obiektami na innej mapie (inny styl-nie europejski) i tam budynki się budowały tyle, że bardzo powoli, ale to chyba przez moda Real time. Wczytałem więc grę na mapie gdzie był problem. Budynek zaczął się budować, lecz trwało to bardzo długo nawet na maksymalnym przyspieszeniu czasu (chociaż wcześniej budynki powstawały szybciej mimo korzystania z tego moda).
Pojawił się niestety inny problem. Znikły wszystkie drogi z Network Extensions 2. Nie ma ich na mapie (znikła najważniejsza uliczka na mapie) oraz nie ma ich w menu budowy. W ustawieniach moda wszystkie drogi są zaznaczone.
  Odpowiedz
#4
Jakieś mody się ze sobą gryzą. Daj tutaj ich listę, ewentualnie sam sprawdź porównując z tym:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1...edit#gid=0
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1...1433988367
  Odpowiedz
#5
(31-05-2020, 16:29)macieksj napisał(a): [Obrazek: hYNqF4u.jpg]


Ja mam pytanie apropo tych godzin i dni tygodnia w grze > ktoś wie jakie mody są na cykl dni tygodnia ? Bo mi pokazuje tylko daty i rok
SZyMeX napisał 03-06-2020, 17:16:
Jeden wątek = jeden problem. 

Jeżeli poszukujesz jakiejś modyfikacji, załóż wątek w tym dziale: https://citiesskylines.pl/dzial-Poszukiwania-obiektow
  Odpowiedz
#6
(01-06-2020, 13:31)SZyMeX napisał(a): Jakieś mody się ze sobą gryzą. Daj tutaj ich listę, ewentualnie sam sprawdź porównując z tym:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1...edit#gid=0
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1...1433988367

Mody, których używam to:
-All 25 Areas purchasable
-Ploppable RICO
-Network Extensions 2 (Updated for Sunset Harbor)
-Prop Precision
-Prop Snapping
-Prop & Tree Anarchy
-Control Building Level Up v0.5 (Industries)
-Extra Landscaping Tools
-Move It
-Surface Painter
-Decal Prop Fix
-Network Tiling
-Find It!
-Quay Anarchy
-Fine Road Anarchy 2.0.2
-Loading Screen Mod
-Network Rivers - mam ale nie korzystam
-Building Anarchy
-Prop Line Tool [PLT] (vAlpha)
-Cimtographer - rebuild for 1.10.1-f3
-Unlimited Trees Mod v1.12
-TM:PE V11 STABLE (Traffic Manager: President Edition)
-Real Time
-Precision Engineering
-Fine Road Tool
Mody podane w kolejności ich subskrybowania. Niestety nie mam ostatnio czasu na dokładne przeglądnięcie i próby. Po przejrzeniu listy z linków od Ciebie zmieniłem Fine Road Tool na Fine Road Tool 2.0.4, jak będę miał chwilę to sprawdzę czy coś się zmieniło.
  Odpowiedz
#7
Wyłączyłem moda Real time i budynki budują się normalnie, temat do zamknięcia.
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości