Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Cities: Skylines - Patch 1.0.3 I 06.03.2015 r. (łatka poprawiająca niektóre błędy)
#1
Międzyczasie poruszano dosyć głosno kwestię nakładających się na siebie samochodów, pociągów czy samochodów przenikających przez ludzi. Nasze głosy zostały wysłuchane Smile
Bowiem 06.03.2015 wyszła przedpremierowa łatka 1.0.3 I poprawiająca niektóre z licznych błędów m. in. wprowadzono dwie istotne poprawki:
- wykrywającą kolizję pociągów
- samochody, które wcześniej przenikały przez ludzi - po poprawce nie będą przejeżdżać przez pieszych


Poniżej lista usprawnień:

- usunięcie krytycznych problemów związanych z "JIRA" (system wspomagający zarządzaniem projektami)
- optymalizacja zmiany kolorów
- wskazówki związane z ładowaniem ekranu
- naprawiono import-aktywów
- poprawienie wykrywania kolizji przez pociągi
- zakładka osiągnięcia jest nieaktywna, jeśli osiągnięcia są wyłączone
- wprowadzenie kilku poprawek lokalizacyjnych
- drzwi pojazdu prawidłowo skonfigurowane
- autostrady lepiej działają na mapie poglądowej
- "wczytaj grę" jest nieaktywne, jeśli nie ma zapisanej gry
- automatyczne tworzenie podglądu obrazu dodane do własnych aktywów
- poprawiono kilka miniatur aktywów
- samochody nie będą próbowały przejeżdżać pieszych
- poprawiono źle działające ścieżki dla pieszych przy alejach
- problem czarnego budynku remizy straży pożarnej rozwiązany
- ulepszono i naprawiono wykrywanie ścieżek i kolizji
- dodano linki panelu zawartości do warsztatu (workshop)
- konto STEAM sprawdza czy jesteś właścicielem gry
- gra kończy się gdy nie jesteś jej właścicielem gry
- stałe wsparcie dla ultrapanoramicznych monitorów 21:9

Źródło udostępnia niemiecki fan page "Cities: Skylines Deutsch" na stronie swojego forum:

http://www.spielerheim.de/index.php/Thr ... ase-Patch/
  Odpowiedz
#2
To bardzo źle świadczy o grze i firmie..
Gra jeszcze nie wyszła, a już ma łatkę.
Nie mogli tego w grze poprawić? Nie rozumiem..

Ale fajnie, że to poprawili
  Odpowiedz
#3
Faktycznie, dość duże niedopatrzenie, tym bardziej, że chyba każdy z nas zwrócił na te błędy uwagę.

Miło, że będziemy mogli wgrać patch zanim zaczniemy grać Smile
  Odpowiedz
#4
[quote="Shattered"]To bardzo źle świadczy o grze i firmie..
Gra jeszcze nie wyszła, a już ma łatkę.
Nie mogli tego w grze poprawić? Nie rozumiem..


Szczerze mówiąc to trochę nie rozumiem twojego oburzenia. Przecież ta gra nie miała premiery, więc mają do tego prawo aby takie rzeczy naprawiać i nawet jakby nie byłoby o tym wzmianki to nikt nie mógłby się ich czepiać. Ja osobiście wolę, że poprawiają to przed premierą, a nie po Smile
Siła płynie z krwią, duma razem z nią,
[Obrazek: 76561198039650745.png]
  Odpowiedz
#5
Wydaje mi się że większość producentów nie informuje o ostatnich poprawkach przed premierą. Tutaj jest wyjątek ponieważ gra została udostępniona wcześniej testerom.
  Odpowiedz
#6
P4TR1CK napisał(a):Wydaje mi się że większość producentów nie informuje o ostatnich poprawkach przed premierą. Tutaj jest wyjątek ponieważ gra została udostępniona wcześniej testerom.

Słuszna uwaga. Testerzy oprócz samego testowania gry, mieli za zadanie zwrócić uwagę na pojawiające się bugi, tudzież małe poprawki, które należałoby naprawić przed premierą Cities: Skylines. Taka miała być tez ich rola i jest to dobrze przemyślane przez Colossal Order. Stąd taka szybka łatka. Wink
  Odpowiedz
#7
Jak dla mnie to firma czy wydawca gry zasluguje wsrod gier na jakies wyroznienie
W Simcity poprawki otrzymywalismy w trakcie juz kupionej gry,nikt sie nie przejmowal stalym dostepem do netu i dzialajacymi serwerami,powstawaly patche do patchy...a przede wszystkim nikt nie mial okazji jak w tej chwili sprawdzic gry pod wzgledem grywalnosci..
Tutaj Collosal Order wypuscil gre na rynek uprzednio chcac przetestowac ja wsrod jakiejs ilosci ludzi ktorzy pomogliby im wychwycic bledy.
Dali patcha przed premiera
Oznajmili do czego gra bedzie miala wsparcie do czego nie
Powiedzieli moderom ze moga robic mody jeszcze przez premiera
Wspieraja swoj produkt z kazdej mozliwej strony i uczciwie mowia co bedzie dzialac a co nie jesli przekroczy sie jakies granice
Powiedzieli tez ze graficznie bedzie powtarzalnosc ale skupili sie na symulacji a nie na architekturze co zostawiaja graczom
Dal mnie osobiscie uczciwe podejscie do zasad marketingu i graczy.
Oby kazdy wydawca i tworca gry tak postepowal to bedziemy mieli super produkcje
Przypomniec nalezy w tej chwili Simcity i podejscie do graczy przy tej grze oraz ilosc patchy i patchy do patchy
Suma IQ na Ziemi jest wielkością stałą. Problem w tym, że liczba ludzi stale rośnie
  Odpowiedz
#8
Cieszy mnie bardzo fakt, że Twórcy gry pracują do samego końca.
Widać, że zespół jest zaangażowany w proces tworzenia gry i z pewnością będzie zaangażowany także na dalszym etapie jej rozwoju.

Kupiłem grę preorder przez serwis gram.pl. Mam nadzieję, że mi ten klucz jutro o 19-tej wyślą... Czy ktoś z Was też tam kupował?
Sorry za offtop.
  Odpowiedz
#9
Oj już się nie czepiajmy. Co mają powiedzieć gracze gry Halo: The Master Chief Collection którzy musieli w dniu premiery pobrać patcha który miał 15 GB? Nawet takie GTAV już w dniu premiery miało patcha o wadze 1 GB.
  Odpowiedz
#10
Niestety ten patch zabił niesamowity klimat Europy Północnej. Zmienili tekstury w temacie północnym i mamy plastik - fantastic. Wszystko jest rozjaśnione, blade i rozmyte.
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości