12-10-2014, 00:59
Wydaje mi się, że tutaj własnie kluczem do sukcesu będzie ich pasja i zapał do tej gry. Pamietam jak czytałem na forum Paradoxu jak któryś z pracowników Colossal napisał, że prace nad Skylines to spełnienie ich marzeń. Pamieta ktoś z Was krótkie kilka filmików z prac nad SimCity2013? Wszystkie były suche, kilkuminutowe i pozbawione "tego czegoś". A tutaj po miesiącu od zapowiedzi gry w fazie alpha pokazują nam ponad godzinny livestream z rozgrywki. To o czymś świadczy. Moim zdaniem o tym, że słuchają graczy i chcą zrobić grę taką jaką byśmy chcieli, choć oczywiście jasne, że w 100% wszystkich zadowolić się nie da. Ludzie domagają się modułowych lotnisk, portów, tramwajów, węzłów przesiadkowych, nabrzeży itp a to jest kompletnie niemożliwe do zrobienia dla 9-osobowego zespołu w takim czasie. Stąd pełne wsparcie dla modów, gracze sami stworzą resztę, którą chcą a Colossal odda nam mam nadzieję solidną symulację i rdzeń do dalszej rozbudowy