10-12-2014, 13:07
Cześć
Tak się zastanawiam czy taki element jak drzewko technologii, obecne w wielu grach strategicznych czy też grach RPG dałoby się zastosować np. w takiej grze jak cities skylines?
Wiem, że deweloperzy tej gry tego nie planują, jednak moim zdaniem jest to kolejny element, który mógłby poprawić wrażenia z gry.
Teraz dane technologie lub dostęp do lepszych budowli uzyskuje się najczęściej przez wielkość populacji lub przez spełnienie innych warunków, jednak gracz nie ma żadnego wpływu na kolejność odblokowywanych budynków, oraz ta kolejność jest zawsze taka sama.
Wprowadzenie czegoś takiego właśnie jak drzewko technologii zwiększyłoby kontrolę gracza nad symulacją. Mógłby wybierać, czy woli szybciej zyskać np. lepsze drogi, lepsze szkoły lub lepsze szpitale, unowocześnienie elektrowni czy też dostęp do kolejnych dekretów (polityka w Cities Skylines).
Co o tym myślicie? Czy chętnie byście widzieli taki element w grze?
Tak się zastanawiam czy taki element jak drzewko technologii, obecne w wielu grach strategicznych czy też grach RPG dałoby się zastosować np. w takiej grze jak cities skylines?
Wiem, że deweloperzy tej gry tego nie planują, jednak moim zdaniem jest to kolejny element, który mógłby poprawić wrażenia z gry.
Teraz dane technologie lub dostęp do lepszych budowli uzyskuje się najczęściej przez wielkość populacji lub przez spełnienie innych warunków, jednak gracz nie ma żadnego wpływu na kolejność odblokowywanych budynków, oraz ta kolejność jest zawsze taka sama.
Wprowadzenie czegoś takiego właśnie jak drzewko technologii zwiększyłoby kontrolę gracza nad symulacją. Mógłby wybierać, czy woli szybciej zyskać np. lepsze drogi, lepsze szkoły lub lepsze szpitale, unowocześnienie elektrowni czy też dostęp do kolejnych dekretów (polityka w Cities Skylines).
Co o tym myślicie? Czy chętnie byście widzieli taki element w grze?