Robienie dodatkowych dróg nie pomaga, trzeba planować jak w prawdziwym świecie.
Trzeba mieć na uwadze trzy rzeczy:
1. Odległość
2. Rodzaj drogi
3. Drogi priorytetowe.
Pojazdy wybierają drogę najkrótszą - pierwsza zasada.
Przy podobnych odległościach pojazdy wybierają najpierw drogę wyższej kategorii, potem niższej (autostrady > duże drogi > średnie drogi > małe drogi). Przy czym tu zrobili uproszczenie - nie chodzi o liczbę pasów, a o kartę, na jakiej jest droga w menu budowy.
Jeśli jakaś droga jest zaznaczona jako priorytetowa w menu drogi, też będzie miała większą tendencję do zapełniania się.
W dodatku oczywiste zasady:
1. Unikamy wąskich gardeł, nie ma sensu robić tego, że części trasy to drogi wielopasmowe, a w środku są wąskie. Ty masz wąskie gardło na skrzyżowaniu wylotówki z osiedla na północ z północną drogą osiedla.
2. Nie łączymy ruchu tranzytowego z lokalnym - pojazdy, które omijają osiedle, powinny jechać obwodnicą, a nie pchać się środkiem zabudowy.
Ja bym proponował tak jak na obrazku. Zielony to droga priorytetowa, fioletowy to budowa lub poszerzenie.