27-11-2019, 14:32
Książ
|
||||
27-11-2019, 15:25
(27-11-2019, 14:32)Mario napisał(a):aaa xD ok dlatego nie wiedzialem o co Ci chodzi, u mnie jak zwykle nic nie jest tym na co wyglada, to nie jest decal Tam sa tory tramwajowe vanilliowe ze spacjalna wersja ktora ma perony po lewej stronie (dla zewnetrznych torow wewnetrzne sa normalne), z usunieta siecia trakcyjna, na to sa nasuniete tory kolejowe z railway mod (wygladaja lepiej) i recznie umieszczona siec trakcyjna niemiecka tez z railway mod, sama tekstura peronow to fizycznie stacja kolejowa, ale zastosowana z Procedural Objects mod (w ten sposob pozbylem sie torow i moglem dostosowac wysokosc i szerokosc) https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...1888618814 ta sama technika bedzie ogolnie na calej stacji Ksiaz Wschodni perony od Titan'a beda przykryte aby uzyskac ta sama teksture ktora jest na stacji premetra(27-11-2019, 11:16)garfield napisał(a):(27-11-2019, 11:10)Mario napisał(a): Good job comradedecal z kostka? ktory dokladnie ?
27-11-2019, 18:37
jeszcze takie szybkie zapytanie:
Wielkowodzkie Koleje Regionalne oglaszaja przetarg na 80 nowych pociagow, ktore maja zastapic wszystkie stare i niezmodernizowane sklady odkupione od narodowego przewoznika KZRCN i obsluge nowych tras w regionie. Do finalnego etapu przeszly : i wybrany sklad zostanie przemalowany w kolory regionalnego przewoznika i bedzie kursowal w jako pojedynczy sklad (3 wagony jesli wygra flirt to zostanie pozbawiony jednego czlonu) i formacji 2 skladow(6 czlonow tutaj tez flirta trzeba bedzie zastawic w edytorze). Ktory sklad wybrac?
27-11-2019, 19:13
Jak dla mnie zdecydowanie flirt. Nie przepadam za tym "japońskim" czy też wschodnim (jak zwał tak zwał) stylem pociągów.
28-11-2019, 12:31
Mój głos również na flirt.
Dzięki za odpowiedź w sprawie tego "decala" haha jak zawsze u Ciebie nic nie jest po normalnemu
03-12-2019, 13:14
Taka tam mala zapowiedz stacji Ksiaz Wschodni, budynek stacji, centrum handlowe, hotel i biurowiec w dosc zaawansowanym stadium, jeszcze duzo pracy z peronami, slupami i siecia trakcyjna i parkingiem centrum handlowego ktory bedzie nad peronami
05-12-2019, 16:00
Faza 1 dworca Ksiaz Wschodni skonczona. W tym etapie powstal budynek dworca, galeria handlowa, dwa biurowce (75m wiezowiec i mniejszy budynek po drugiej stronie ulicy polaczony lacznikiem -siedziba regionalnych kolei), 3 gwiazdkowy hotel.
Troche historii: Poprzedni XIX wieczny budynek dworca znajdowal sie mniej wiecej w miejscu dzisiejszych peronow 2 i 3. Juz w latach 50tych XX wieku stacja byla za mala, rowniez w latach 50tych powstal plan calkowitowej przebudywy ksiazanskiego wezla kolejowego. W ramach tego duzego projektu mial powstac nowy dworzech wschodni, i tunel srednicowy pod centrum miasta z nowym dworcem centralnym (podziemnym). Ruch towarowy postanowiono wyprowadzic na obwodnice kolejowa. Obwodnica kolejowa powstala juz w latach 50tych. W styczniu 1960roku rozpoczela sie budowa dworca wschodniego, stary dworzec rozebrano. Prace prowadzone byly w pospiechu, dworzec mial tymczasowo,na czas budowy tunelu srednicowego i nowego dworca centralnego przejac funkcje dworca glownego dla calego miasta. Dworzec otwarto juz na jesieni 1961 roku wraz z tymczasowa lacznica prowadzaca do obwodnicy towarowej, ktora odbywal sie caly ruch na zachod od miasta. Dworzec byl obiektem modernistycznym i naprawde nowoczesnym niestety fatalnie wykonanym. W 1971 roku rozpoczela sie budowa stacji premetra (prezentowana wczesniej) w tym celu rozebrano zabytkowa hale targowa, i wyburzono sporo kamienic (prace prowadzono metoda odkrywkowa). Ze wzgledu na pospiech i materialy niskiej jakosci juz w polowie lat 70tych dworzec byl w fatalnym stanie. W 1991 roku autonomiczne wladze regionu zagrozily kolejom panstwowym, ze zamkna obiekt ze wzgledu na jego stan, kolejom dano rok na poprawe stanu dworca, po tym czasie wladze regionalne mogly dworzec przejac. W 1992 roku wladze regionalne przejely dworzec, budynek zostal zamkniety na rok na czas remontu a obsluga pasazerow odbywala sie od strony dworca autobusowego w z kasami i poczekalniami w tymczasowych kontenerach. W 2009 roku obiekt zostal przekazany na wlanosc nowemu regionalnemu przewoznikowi, ktorego wlascicielami jest w 75% region w 23% miasto Ksiaz 2% posiadaja pracownicy. W 2014 roku Wielkowodzkie Koleje Regionalne (WKR) oglosily przetarg na remont budynku dworca (wpisany do rejestru zabytkow) i budowe galerii handlowej, nowych biur spolki, powierzchni komercyjnej biurowej i hotelu. W ramach partnerstwa publiczno prywatnego budynek dworca zostal zmodernizowany, dobudowana galerie handlowa, biurowiec hotel, nowa siedzibe WKR. WKR posiada 51% udzialow w nowych obiekcie, inwestor prywatny 49%. Galeria Handlowa zostala otwarta w 2017roku, inwestycja kilkukrotnie podniosla ceny nieruchomosci w tej dosc zapuszczonej okolicy Jutro fotki nocne z iluminacja. W fazie drugiej - perony, pietrowy parking nad peronami W fazie trzeciej - dworzec autobusowy (po drugiej stronie stacji) W fazie czwartej - stacja utrzymania WKR, maly terminal cargo i caly kolejowy balagan tego typu (mozliwe ze ten etap powstanie znacznie pozniej po budowie Srodmiescia Polnocnego i razem z zakladami chemicznymi, zalezy od nastroju, widzimisie )
07-12-2019, 15:14
Świetnie to wygląda, szczególnie nocne fotki
|
Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach
Szybka rejestracja
Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 7 gości