Ocena wątku:
  • 3 głosów - średnia: 5
Książ
(09-01-2020, 22:25)Manta napisał(a): co do kolorów to też obstawiałbym drugie zdj - cieplej, milej!
Bardzo podoba mi się dobór kolorystyki chodnikowej. Moją uwagę przykuły czerwone wysepki rozdzielające zatoki - skąd je wytrzasnąłeś? Podzielisz się? Swoją drogą zatoki początkowo wziąłem za urozmaicony chodnik, lepiej mi się to łączy, zatoka taaaakkkoooo.

Wzywaj ekipę ogrodników! Nowy dworzec trawą zarasta ;p 5!
druga fotka ma zimne kolory xD

Dzieki, odnosnie "wysepek" - procedural objects, tekstura samych "peronow" rowniez
  Odpowiedz
druga jest ciepła ;p 

[Obrazek: hbcDELw.jpg]

właśnie, a jak wgrać teksture? są gotowe?
  Odpowiedz
druga jest chlodna temperatura barw jest zmniejszona,saturacja rowniez kolory sa przygaszone i mniej intensywne. Tak czy inaczej te ustawienia zostaja to jest to czego uzywam. Nie ma gotowych tekstur musisz sobie sam znalezc
  Odpowiedz
szukać jej na steam czy samemu można do kat wrzucić? a jak dodać w grze?
  Odpowiedz
(10-01-2020, 01:33)Manta napisał(a): szukać jej na steam czy samemu można do kat wrzucić? a jak dodać w grze?
musisz sobie poszukac na  internecine, reszta jest wyjasniona w opisie procedural objects na WS
  Odpowiedz
ok dworzec autobusowy skonczony. parking I biurowiec CimExpress tak troche na odczepnego z  detalem bo mi sie znudzilo Duży uśmiech. Odnosnie nudy -faza 4 (dworzec intermodalny, mala stacja utrzymania taboru etc.) odlozone w czasie, powstanie kiedys z zakladami chemicznymi I Filipowem przemyslowym. Teraz zajme sie dzielnica Srodmiescie Polnocne

[Obrazek: I9iD6SJ.jpg][Obrazek: 1SxMxsq.jpg][Obrazek: 5Q3eU8J.jpg][Obrazek: mPbhhRa.jpg][Obrazek: Hk13pGd.jpg][Obrazek: XF7rN4F.jpg][Obrazek: fIKDoQu.jpg][Obrazek: KWbdqEs.jpg][Obrazek: 3I4lvbJ.jpg][Obrazek: fbqBBhF.jpg][Obrazek: ZzgxSED.jpg][Obrazek: gPEKDPD.jpg][Obrazek: Awuu8Bi.jpg][Obrazek: 7nrQz6M.jpg][Obrazek: vSwTcD3.jpg][Obrazek: D1BsAIe.jpg][Obrazek: M3s3mQR.jpg][Obrazek: Ikxk2pU.jpg][Obrazek: WnehOPx.jpg][Obrazek: uHeDyx1.jpg][Obrazek: k0lp7Oi.jpg][Obrazek: BeGEHAT.jpg][Obrazek: 6sdzyDW.jpg][Obrazek: zz4AmFT.jpg][Obrazek: 5taRPwF.jpg]
 Podziękowali: SZyMeX
  Odpowiedz
tak jak wspomnialem wczesniej faza 4 jest odlozona w czasie, powstanie nowa dzielnica - Srodmiescie Polnocne (a ze w tej chwili jest tam pustka.... bedzie z pewnoscia dluzsza przerwa w update'ach choc w tej dzielnicy pojedyncze projekty nie beda az tak duze jak Ksiaz Wschodni, szpital/uniwersytet, wiec update'y beda mniejsze)
Tak czy inaczej do rzeczy - czy ktos widzial przemyslowa brame w takim stylu https://upload.wikimedia.org/wikipedia/c...ura_01.jpg cos takiego by sie przydalo jesli ktos widzial cos podobnego (nawet do obrobienia w PO) to prosze o linka, ja sie poddaje 2 dni szukam i nic xD
  Odpowiedz
(10-01-2020, 12:11)garfield napisał(a):
(10-01-2020, 01:33)Manta napisał(a): szukać jej na steam czy samemu można do kat wrzucić? a jak dodać w grze?
musisz sobie poszukac na  internecine, reszta jest wyjasniona w opisie procedural objects na WS

 nie bardzo idzie mi to pojąć z tego filmiku, inne informacje weszły a z tym tematem nie skumałem. gdybym skumał to przecież bym nie pytał.
  Odpowiedz
(13-01-2020, 19:24)Manta napisał(a):
(10-01-2020, 12:11)garfield napisał(a):
(10-01-2020, 01:33)Manta napisał(a): szukać jej na steam czy samemu można do kat wrzucić? a jak dodać w grze?
musisz sobie poszukac na  internecine, reszta jest wyjasniona w opisie procedural objects na WS

 nie bardzo idzie mi to pojąć z tego filmiku, inne informacje weszły a z tym tematem nie skumałem. gdybym skumał to przecież bym nie pytał.
tutaj masz wiki page http://proceduralobjects.shoutwiki.com/wiki/Main_Page w "creating an object" masz wyjasnione jak dodac teksture, tekstura musi byc w formacie png (tak czy inaczej png ma lepsza jakosc niz jpg, wiekszosc tekstur to png lub jeszcze lepiej wektor) raczej nie konwertuj jpg do png jesli nie muszisz (ja czasami musze np. rozne smieszne billboardy to fotki z neta wiec format jpg ktory musze konwertowac do png) fajna stronka z teksturami https://www.textures.com
 Podziękowali: Manta
  Odpowiedz
odnosnie bramy juz nie szukam musialem zmasakrowac 2 hale targowe (po jednej na kazda strone bramy) I most ale brama jest xD 

[Obrazek: 3mvvKQz.jpg]
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 16 gości