Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Modderski Dziennik Developerski #1: Paradox Mods - wprowadzenie
#1
[Obrazek: 8UUjYHN.jpeg]

Wprowadzenie
Tak! Nadszedł w końcu czas, aby odsłonić nowy interfejs modowania i jego usługi pomocnicze.

Jak wielu z Was wie, Paradox od lat prowadzi własny backend modów, noszący pomysłową nazwę Paradox Mods. Prawdę mówiąc, pierwszą grą, do której udostępnialiśmy modyfikacje, była wersja Cities: Skylines I na konsolę Xbox.

Aby zapewnić graczom na wszystkich platformach te same możliwości, zarówno na PC, jak i na konsolach, zespół Cities: Skylines II zdecydował się użyć Paradox Mods, aby oficjalnie hostować mody do gry. Teraz wnikliwy czytelnik może się zastanawiać, co to oznacza dla graczy i ich interakcji z modami. A więc czytaj uważnie!

Doświadczenie gracza
Jak widzieliśmy w innych tytułach, przede wszystkim w Surviving Mars, udostępnienie modów z poziomu samej gry oznacza, że znacznie więcej graczy wchodzi z nimi w interakcję i więcej osób odkrywa frajdę, jaką daje modowanie gry.

W Cities: Skylines II interfejs do modów Paradox znajdziesz w menu głównym gry. Spójrz:

[Obrazek: UF52oIb.jpeg]

Interfejs Paradox Mods pozwoli ci odkrywać, wyszukiwać i po prostu przeglądać modyfikacje z poziomu gry. Dodatkowo nasi pracownicy wyróżnią dla Ciebie szczególnie interesujące, popularne lub unikalne mody.

[Obrazek: kuNffss.png]

Podobnie jak w przypadku innych gier korzystających z Paradox Mods, interfejs umożliwia tworzenie zestawów "playsetów" i zarządzanie nimi. Jeśli grałeś w inne tytuły Paradox, koncepcja może być znajoma, ale jeśli jest dla ciebie nowa, "zestawy do gry" to w zasadzie „listy odtwarzania modów, które tworzą łatwe do przełączania doświadczenia”. Jeśli umieścisz mod mający zależność w zestawie, zostaniesz automatycznie zapytany, czy chcesz dodać wszystkie zależności (tak, rozwiązujemy całe drzewo zależności).
innymi słowy - są to po prostu znane nam wszystkim "kolekcje" na Steam - dop.

[Obrazek: 460Trj6.png]

Oczywiście interfejs gry nie jest jedynym sposobem zarządzania modami: playsety można również tworzyć na stronie internetowej Paradox Mods. Tam możesz dodawać, usuwać i przełączać mody, a wszystko to zostanie automatycznie zsynchronizowane z Twoją grą. Podobnie zestawy zabaw są przechowywane w naszym systemie i będą replikowane na wszystkich urządzeniach, na których grasz w grę. I co za tym idzie: Nie, Twoje starannie skonstruowane zestawy do zabawy nie znikną, jeśli Twój komputer wypuści ze środka magiczny dym.

Dyskusje na temat modów są również dostępne bezpośrednio w grze, ale te same dyskusje toczą się także na naszych forach, jeśli wolisz pisać z poziomu interfejsu internetowego. Można także znaleźć linki do innych platform (SoMe) związanych z modem, jeśli zostaną one wskazane przez twórcę.


[Obrazek: RXESrnZ.png]

Oczywiście istnieją inne sposoby zdobywania modów niż z Paradox Mods; na przykład tworząc je samodzielnie. Oczywiście gra pozwoli ci dodawać do swoich zestawów lokalne mody z dowolnego źródła – pamiętaj, że nie zostaną one zsynchronizowane z chmurą i rzeczywiście zostaną utracone w przypadku katastrofalnej awarii twojego systemu.


Doświadczenie twórcy
Aby móc grać rzeczywistymi modami, muszą istnieć sposoby przesyłania modów do gry. Tutaj znajdziesz instrukcje dotyczące przesyłania map i modyfikacji kodu, a także o tym, jak je w ogóle stworzyć, o czym już jutro opowiedzą nasi przyjaciole z Colossal Order! Możemy wspomnieć, że jako twórca modów możesz dodać do swojego moda metadane, takie jak opis, zrzuty ekranu, zależności, informacje o wydaniu, obsługiwana wersja gry itp. Informacje te można również zmienić w dowolnym momencie za pośrednictwem strony internetowej Paradox Mods. Jeśli chcesz, możesz także dodać sekcję dyskusyjną do swojego moda.


[Obrazek: GRo7zH1.png][Obrazek: KUwzKcG.png]

Na tym kończymy nasz mały zwiastun od zespołu Paradox Mods i nie możemy się już doczekać, aby udostępnić wam tę wiadomość, gdy tylko będziemy mogli. Wszyscy czekamy na Wasze opinie, ponieważ – nie oszukujmy się – mamy misję stworzenia czegoś wartościowego na wszystkich platformach, bez względu na ich wady.

Jutro powraca Colossal Order, w którym szczegółowo omówiono edytor w grze, w którym tworzysz modyfikacje, które z kolei zapełnią bibliotekę modów Paradox!

Paradox Mods zostanie wydany 25 marca wraz z pakietem zasobów Beach Properties!
 Podziękowali: Damex , Marov
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości