Technicznie oczywiście że tak. Sam pobrałem sketchup-a i 3d max ale nie ogarniam mapowania tekstur. Za nic nie mogę tego zrobić tak by jakoś to wyglądało :E Oczywiście niby są poradniki (of course in english...) ale albo są to dosłownie ściany tekstu i nie wiesz czy jak coś masz inaczej w punkcie 2 to czy wszystko wyjdzie w 20... albo właśnie ten filmik co ci podałem gdzie tekstury rozwalają się, źle skalują itp.
Tak więc albo jestem głupi albo całe te mapowanie jest co najmniej dziwne :E Będę próbował dalej, może kiedyś mi wyjdzie..
A znasz(znacie) jakichś polskich twórców obiektów do tej gry? Może idzie kogoś podpytać żeby wytłumaczył "po ludzku" i po polsku? :P Bo angielski ok, ale jak mam robić tak jak np. tu:
https://forum.paradoxplaza.com/forum/index.php?threads/official-tutorial-guide-how-to-turn-a-model-into-game-ready-asset-3ds-max.857689/
to aż oczy bolą...
A może tu na forum jest ktoś kto zajmuje się takimi rzeczami? Może mógłby wytłumaczyć co i jak? ^^
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Z mapowaniem sobie poradziłem ale nie mogę załadować obiektu do gry :E
Założyłem już wątek na forum paradox-a, może ktoś mi odpisze :P