Witam. Zacząłem wczoraj w SektchUpie robić budynki w stylu Bhutańskim. Do tej pory zrobiłem 6. Moim problemem jest to, że kiedy importuję model do 3dmax i zmieniam format na .FBX, potem wrzucam to wraz z teksturami [imitacją tekstur, bo jeszcze budynek nie został pokolorowany] do folderu AppData>Collosal Order>Addons>Import, w edytorze assetów w grze faktycznie pojawia się na liście, ale kiedy go uruchamiam, nie pokazuje się budynek, a z włączonym workshopem gra się nawet crashuje. Byłbym wdzięczny, jakbym mógł z kimś podjąć współpracę w tej kwestii, tzn ja tworzę budynki, a ktoś mi podsyła gotowe wersje plików do wrzucenia do gry. Oczywiście taka osoba będzie współautorem.
Motyw Bhutański
|
12-02-2016, 19:31
Witaj,
To może Ci pomoże. https://forum.paradoxplaza.com/forum/ind...ax.857689/
13-02-2016, 21:48
Ten link średnio pomógł, bo ja bym tego nie zrozumiał nawet po polsku :/ Poza tym nie chcę tracić na jakości tekstur ani trochę.
(13-02-2016, 21:48)citesrysiek napisał(a):(12-02-2016, 19:09)mzommer napisał(a): Witam. a miał bys to zapisane w dwg Zapisać w .dwg? Hmm zawsze piszą, że fbx/dae. Ale spróbuję. EDIT: nawet się nie wyświetla w edytorze w grze
15-02-2016, 23:06
Więcej nie pomogę bo się na tym nie znam,
Może zapytaj się na priv kolegi z tego tematu http://citiesskylines.pl/temat-Z%C5%82ota-44
16-02-2016, 14:37
przedrostek dwg jest w AutoCadzie dlatego dalem Ci takie pytanie bo w Cadzie idze przerobić go na 3d i zapisac w 3d
(13-02-2016, 21:48)citesrysiek napisał(a):(12-02-2016, 19:09)mzommer napisał(a): Witam. a miał bys to zapisane w dwg Zapisać w .dwg? Hmm zawsze piszą, że fbx/dae. Ale spróbuję. EDIT: nawet się nie wyświetla w edytorze w grze |
Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach
Szybka rejestracja
Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości