Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Obiekty Łukasza
#11
(05-01-2019, 18:17)Lcniko napisał(a):
(05-01-2019, 18:16)garfield napisał(a):
(05-01-2019, 17:59)Lcniko napisał(a): Skoro tak sytuacja wygląda to się kilka pięterek doda Smile

:P a balkony beda ? :P

I tu myślałem żeby zrobić dwie wersje z balkonami i bez Smile

w polbrowie pewnie nie skorzystam bo mam za duzo blokow zasubowanych ale w nastepnym projekcie bede ograniczal liczbe assetow i staral sie zoptymalizowac wszystko wiec swietna sprawa jesli bedzie paczka rozne wysokosci 4 - 6  - 10 a moze nawet 12 pieter i jakies slupki 10 - 16p i jest to bedzie dzielilo tekstury miedzy soba (LSM mod :P optymalizuje wykorzystanie ramu)
  Odpowiedz
#12
Prace idą do przodu Smile Moja wariacja nt bloku z wielkiej płyty. 

[Obrazek: 36e781b0d4824.jpg]
 Podziękowali: SZyMeX , Treushski
  Odpowiedz
#13
Trzeba jeszcze poprawić tektury mapa światła itp :Smileraz przed wszystkim dobrze wyskalować Smile 
Ten blok nie będzie w żadnej paczce. Paczkę zrobię tylko z zmodernizowanymi blokami.
[Obrazek: 139bd956ae2d7.jpg]
 Podziękowali: SZyMeX , garfield
  Odpowiedz
#14
Słuchajcie przyda się Autosan do Cities ? Staram się go jak najbardziej low robić.

czy jeszcze bardziej kanciastego ?

[Obrazek: 58c1c3859ff23.jpg]
 Podziękowali: garfield
  Odpowiedz
#15
Autobus tak do 2500-3000 tris jest ok wiec nie przesadzaj z tym upraszczaniem :P
  Odpowiedz
#16
(17-02-2019, 20:04)garfield napisał(a): Autobus tak do 2500-3000 tris jest ok wiec nie przesadzaj z tym upraszczaniem :P

Czyli musiałem zmniejszyć "opływowość"   Smile

Na chwilę obecną :

[Obrazek: 0981511262a93.jpg]

[Obrazek: eeb9ebaac726f.jpg]
  Odpowiedz
#17
Wróciłem do Autosana i tak pierwsze próby w  grze Smile

[Obrazek: unknown.png]
  Odpowiedz
#18
Wygląda prawie identycznie jak ten autosan co u mnie w mieście na PKS-ie jeździ xD
Nawet kolory podobne haha

Jeszcze taki klimatyczny dworzec autobusowy by się przydał Wink
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości