Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Obiekty Łukasza
#11
(05-01-2019, 18:17)Lcniko napisał(a):
(05-01-2019, 18:16)garfield napisał(a):
(05-01-2019, 17:59)Lcniko napisał(a): Skoro tak sytuacja wygląda to się kilka pięterek doda Smile

:P a balkony beda ? :P

I tu myślałem żeby zrobić dwie wersje z balkonami i bez Smile

w polbrowie pewnie nie skorzystam bo mam za duzo blokow zasubowanych ale w nastepnym projekcie bede ograniczal liczbe assetow i staral sie zoptymalizowac wszystko wiec swietna sprawa jesli bedzie paczka rozne wysokosci 4 - 6  - 10 a moze nawet 12 pieter i jakies slupki 10 - 16p i jest to bedzie dzielilo tekstury miedzy soba (LSM mod :P optymalizuje wykorzystanie ramu)
  Odpowiedz
#12
Prace idą do przodu Smile Moja wariacja nt bloku z wielkiej płyty. 

[Obrazek: 36e781b0d4824.jpg]
 Podziękowali: SZyMeX , Treushski
  Odpowiedz
#13
Trzeba jeszcze poprawić tektury mapa światła itp :Smileraz przed wszystkim dobrze wyskalować Smile 
Ten blok nie będzie w żadnej paczce. Paczkę zrobię tylko z zmodernizowanymi blokami.
[Obrazek: 139bd956ae2d7.jpg]
 Podziękowali: SZyMeX , garfield
  Odpowiedz
#14
Słuchajcie przyda się Autosan do Cities ? Staram się go jak najbardziej low robić.

czy jeszcze bardziej kanciastego ?

[Obrazek: 58c1c3859ff23.jpg]
 Podziękowali: garfield
  Odpowiedz
#15
Autobus tak do 2500-3000 tris jest ok wiec nie przesadzaj z tym upraszczaniem :P
  Odpowiedz
#16
(17-02-2019, 20:04)garfield napisał(a): Autobus tak do 2500-3000 tris jest ok wiec nie przesadzaj z tym upraszczaniem :P

Czyli musiałem zmniejszyć "opływowość"   Smile

Na chwilę obecną :

[Obrazek: 0981511262a93.jpg]

[Obrazek: eeb9ebaac726f.jpg]
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości