Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Problem z wydajnością
#1
Witam,

Posiadam laptopa Lenovo y50-70 z procesorem i7-4720hq, karta graficzna gtx960m ramem 16GB i pamięcią 512gb ssd. Niestety podczas gry wykorzystywanie procesora nie przekracza 50/60% oraz taktowanie wynosi 2,6ghz a w trybie turbo powinno być 3,6, wykorzystanie karty graficznej tak samo a fps w grze wynoszą 20/30. Czy ktoś z Was wie dlaczego tak się dzieje? Dodam ze to nie wina przegrzewania. Z góry dziękuje za odpowiedz
  Odpowiedz
#2
No ja mam tak samo 

Myślę że zależy to od ilosci używanych rzeczy (mam wł 330 i jakoś ciągnie) 

Ale już pow 400 to kaplica

Pomogłem ? Wink
  Odpowiedz
#3
(21-06-2020, 18:47)PanKrzysztofTM napisał(a): No ja mam tak samo 

Myślę że zależy to od ilosci używanych rzeczy (mam wł 330 i jakoś ciągnie) 

Ale już pow 400 to kaplica

Pomogłem ? Wink
Ale właśnie chodzi o to ze wszystkie moje podzespoły maja zapas mocy i nie są używane w 100% :/
  Odpowiedz
#4
Powiem tak, 30 FPS w Cities Skylines to jest na prawdę dobry wynik Smile Ja mam z reguły ok. 10 a nawet mniej (prawie 3800 obiektów, 71 modyfikacji, miasto 20-30k). Pamiętaj że nie jest to żadna gra FPS żeby koniecznością było posiadanie co najmniej 60 fps-ów. Jeżeli podzespoły nie są zużywane w 100% to wiesz, że masz jeszcze zapas mocy i możesz spokojnie budować miasto, nie myśląc jeszcze o ograniczeniach żeby zaoszczędzić kilka klatek. Jedyne co ci mogę doradzić to pobranie mini FPS booster-a, zawsze kilka fps więcej, ale generalnie to mając tyle klatek ile masz, nie masz się czym przejmować Smile Taki urok tej gry.
  Odpowiedz
#5
(21-06-2020, 20:12)SZyMeX napisał(a): Powiem tak, 30 FPS w Cities Skylines to jest na prawdę dobry wynik Smile Ja mam z reguły ok. 10 a nawet mniej (prawie 3800 obiektów, 71 modyfikacji, miasto 20-30k). Pamiętaj że nie jest to żadna gra FPS żeby koniecznością było posiadanie co najmniej 60 fps-ów. Jeżeli podzespoły nie są zużywane w 100% to wiesz, że masz jeszcze zapas mocy i możesz spokojnie budować miasto, nie myśląc jeszcze o ograniczeniach żeby zaoszczędzić kilka klatek. Jedyne co ci mogę doradzić to pobranie mini FPS booster-a, zawsze kilka fps więcej, ale generalnie to mając tyle klatek ile masz, nie masz się czym przejmować Smile Taki urok tej gry.
W sumie to masz racje, gra nie jest zbyt dobrze zoptymalizowana, a z drugiej strony jest wymagająca bo jest bardzo rozbudowana. Dzięki za moda, nie słyszałem o nim Smile
  Odpowiedz
#6
Niestety prace nad FPS_Booster się trochę przeciągają w czasie (mało czasu), ale efekty są obiecujące  Wink
Na konfiguracji jednego z testerów, Ryzen 5 2600x, 32GB RAM, 1080Ti, rozdz. 2K (2560x1440), max detale, Dynamic Res.
Kamera swobodna jak i First Person Cam efekt poniżej, w trybie normalnym (z interfejsem) stabilne 60-80FPS.

[Obrazek: b0xjELk.png]
 Podziękowali: SZyMeX
  Odpowiedz
#7
@krzychu124 Zapowiada się świetnie! Ciekawe ile fps dałoby na moim save-ie. Wiadomo ile mniej więcej czasu może zająć dokończenie moda czy raczej to jeszcze otwarta kwestia?
  Odpowiedz
#8
Ciężko powiedzieć, jest jeszcze kilka dziwnych bugów i brakuje kilku prostych funkcji, choćby informacji, że działa i wszystko poszło zgodnie z planem podczas patchowania gry podczas uruchomienia
 Podziękowali: SZyMeX
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości