Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Pytania dotyczące rozgrywki
#21
Rośnie wzajemne zapotrzebowanie bo strefa handlowa potrzebuje towarów ze strefy przemysłowej. Jak nie będzie handlowej to przemysłowa nie zarobi. Rozwiązaniem może być budowa innej wsi gdzie postawisz te przemysłowe i handlowe budynki a przynajmniej ich większość. Zapewne liczy się tu umiar, więc po rozpoczęciu gry spróbuj postawić kilkanaście domków a strefy handlowe i przemysłowe wydzielaj po kawałku, tak żeby zmieścić powiedzmy po 1 budynku. Kontroluj też cały czas ilość miejsc pracy i liczbę mieszkańców. Na koniec możesz też w przepisach ustawić jakieś ulgi podatkowe dla budynków o niskiej zabudowie albo podnieść podatki dla tych z wyższą. Może to jednych trochę zniechęci a drugich zachęci, tylko wydaje mi się, że te przepisy są początkowo zablokowane, ale może na tym modzie co odblokowuje wszystko będą one od razu dostępne.

Ja niestety znów mam problem z dystrybucją prądu. Jedna część miasta ma częste zaniki zasilania i za cholerę nie wiem co tu zrobić. Podprowadzenie linii z centrum nic nie dało. Zbudowanie 4 elektrowni w innym miejscu i wydzielenie od nich linii tylko do tej dzielnicy początkowo pomogło. Może większa liczba elektrowni rozwiąże kłopot. Mógłbym też stworzyć kilka oddzielnych linii elektrycznych ale to cholernie szpeci miasto :x
  Odpowiedz
#22
Musze sprobowac tak pomalutku,dzieki za rade.
Suma IQ na Ziemi jest wielkością stałą. Problem w tym, że liczba ludzi stale rośnie
  Odpowiedz
#23
Jeszcze nie zakupiłem gry, ale już niedługo. Mam więc pytanie, jeśli buduję taką wieś obok, to mimo wszystko jest to część tego miasta czy jest to odrębna jednostka?
  Odpowiedz
#24
Yoper napisał(a):Jeszcze nie zakupiłem gry, ale już niedługo. Mam więc pytanie, jeśli buduję taką wieś obok, to mimo wszystko jest to część tego miasta czy jest to odrębna jednostka?
To zależy.

Generalnie poprzez możliwość tworzenia dzielnic, można dzielnicę traktować jako odrębne miasto, nawet są dostępne statystyki takie jak liczna ludności, praca, wykształcenie.
  Odpowiedz
#25
To w sumie fajnie, zależało mi właśnie na takich statystykach.
  Odpowiedz
#26
Jak tam wasze doświadczenie w budowaniu elektrowni wodnych? Postawiłem tamę, zalałem dość spory obszar, woda za tamą już się uspokoiła a woda nawet po około godzinie grania dalej nie chciała płynąć przez turbiny.
  Odpowiedz
#27
Nie mogłem czekać, więc zakupiłem już dziś. I pytanie: czy szpitale, szkoły, straż muszą być w każdej dzielnicy czy obejmują całe miasto? I obszary przemysłowe to muszą być odrębne dzielnice? Czy jednak mogą wchodzić w skład dzielnic mieszkaniowych. Jak dla mnie gra nie jest wcale taka łatwa na dzień dobry.
  Odpowiedz
#28
Dzielnice przemyslowe strasznie zanieczyszczaja wszystko dookola zreszta jak postwaisz jakis kawalek przemyslu to w odpowiednim panelu zobaczysz degradacje srodowiska.
Szkola,szpital,straz jak stawiasz to podsiwetla ci na zielono ulice to zaznacza ich najblizszy i najbardziej efektywny zasieg,do reszty tez trafia ale czas sie wydluza
Suma IQ na Ziemi jest wielkością stałą. Problem w tym, że liczba ludzi stale rośnie
  Odpowiedz
#29
Dzielnice służą tylko do wizualnego dzielenia miasta. Malujesz pędzelkiem jak w paincie po swoim mieście gdzie ma być określona dzielnica i tyle. Druga ich funkcja to możliwość przypisania im odrębnych przepisów, takich jak np. zakaz ruchu ciężarówek.

Z tamą nie miałem żadnych problemów ale jak wrzuciłem w innym temacie linka: można zalać miasto. Na szczęście wody można pozbyć się poprzez jej wypompowanie.

Udało mi się rozwiązać problem z prądem. Pozbyłem się mniejszych farm wiatrowych i po prostu poprowadziłem nową, oddzielną linię na około miasta przy autostradzie do obszaru gdzie były zaniki elektryczności. Problem się rozwiązał.
  Odpowiedz
#30
Da się jakoś odblokować na początku rozgrywki aby był większy obszar mapy oraz aby można było od razu większe budynki? a nie trzeba było czekać aż miasto urośnie do 7500 mieszkańców
i5 2500K 4.7 Ghz | Asrock P67 PRO3 (B3)|Gigabyte r9 280x|WD Green 1TB| SSD plextor m5 pro 128gb|Corsair DDR3 8GB 1333MHz|phanteks ph-tc14pe|be quiet! PUREPOWER L8 630W|Fractal Design Arc Midi R2.
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: