Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
SZyMeX-owe obiekty
#1
Pora trochę uporządkować ten wątek Smile
Słowem wstępu, tutaj będę wrzucał wszystkie swoje postępy z prac nad modelami. 

Wydane:
  • Pesa Jazz Duo
  • Pesa Jazz
  • Pesa Swing
  • Pesa Tramicus
Plan na przyszłość:
  • Bombardier NGT6 (GAiT) - w trakcie
  • Alstom NGD99 (GAiT)
  • Duewag N8C (GAiT + inne)
  • Pesa Swing (Szczecin + Sofia)
  • ...
W spoilerze zostawiam pierwotny post do tego wątku Wink

  Odpowiedz
#2
Precz ze stolikiem. Potem trzeba sie bawic z PropIt Up'em i usuwac :-)
  Odpowiedz
#3
Spokojnie :P To miało być tylko do porównania skali tego kolosa :E
  Odpowiedz
#4
No yyy także tego spoko kolos kurde :P Zapisz wersję dużą i mniejszą... Ciekawe, jak to bydzie wyglądało w grze. xD
  Odpowiedz
#5
Halo halo Duży uśmiech

Tym razem wrzuciłem do gry gdański "żuraw". Na początku nawet myślałem ze wszystko jest okej (no może minimalnie za duży). Niestety tym razem o ile tekstur może i nie brakuje to niestety nocą to nie wygląda on zbyt dobrze :/

No nic, będę próbował dalej ^^

Przód plus parę propów i droga. Myślicie że jest trochę za duży czy może tak zostać?
[Obrazek: zGdISBZ.jpg]

Tył
[Obrazek: WJ3zZSx.jpg]

No i noc, tu niestety tak średnio bym powiedział Wink
[Obrazek: lr9QeWK.jpg]

[Obrazek: N9UeaQ2.jpg]


Kiedyś mi się uda Wink


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

W końcu jakiś sukces!!!

Udało mi się wrzucić "Allcon-a" do gry i szczerze mówiąc nie wygląda nawet źle Smile Muszę go jeszcze trochę dopracować ale generalnie jeżeli na save-ie będzie wyglądał tak jak w assets edytorze to będzie zaje... super! Duży uśmiech

[Obrazek: MKNi9yC.jpg]

[Obrazek: Y7B1iSq.jpg]

[Obrazek: aTnPpXL.jpg]
  Odpowiedz
#6
I jak to wygląda? Duży uśmiech

[Obrazek: gkGBtyc.jpg]

[Obrazek: apfDkxC.jpg]


Zrobię jakieś screeny w grze, zobaczę czy na save-ie wszystko działa i chyba go udostępnię ^^ Najpierw tu na forum a potem może i nawet na Steam? Wink
  Odpowiedz
#7
o kurde, witam sąsiada! Duży uśmiech
szymex, studiujesz architekturę może, że operujesz na skeczu i 3dsie?

zajebiście, że robisz bramę i żurawia. od paru dni planuje sobie po sesji zrobić miasto, którego zalążkiem będzie taki grzebieniowy układ starego miasta jak u nas Happywide

btw. nie wiem czy już to puściłeś w workshopa, ale żuraw też moim zdaniem za duży. spróbuj zrobić takie przeskalowanie, że jak masz parasole restauracyjne, to ich czubek kończy się gdzieś w 3/4 wysokości tych pionowych belek wspierających czarną drewnianą konstrukcję
no i niestety ta tekstura cegieł świeci jak jajca psu Wink
  Odpowiedz
#8
A no witam witam Duży uśmiech

Nie nic nie studiuje, jeszcze daleka droga do tego Wink Takie hobbystyczne "zabawy" :P

Żeby nie było, obiekty generalnie pobieram z warehouse, potem może trochę je przerabiam jak trzeba, no a 3ds max no to już wszystko co trzeba to robię

Żurawia jeszcze nie puściłem, przeskalować go to nie problem, z teksturami też sobie raczej poradziłem (z tym że nie świecą) więc w sumie mogę go wrzucić nie długo. Zastanawiam się tylko czy takie tekstury będą do gry pasować.

Btw. Czyli ty też z Gdańska czy ogólnie Trójmiasta? ^^
  Odpowiedz
#9
z gdańska Smile

a tak pytałem o te programy, bo te, co wymieniłeś są najpopularniejsze u mnie na studiach Tounge
  Odpowiedz
#10
Spoko ^^

Tym czasem wziąłem się za żurawia od trochę innej strony, zacząłem przerabiać tekstury Duży uśmiech Mam nadzieję że teraz wygląda ogólnie lepiej. Co myślicie?

[Obrazek: YdnvQKx.png]

[Obrazek: NCDM9e4.png]

[Obrazek: 2LUSmrV.png]

[Obrazek: 9aaj5pv.png]
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości