17-09-2017, 20:33
wygląda znacznie lepiej , już nie tak amatorsko
SZyMeX-owe obiekty
|
||
17-09-2017, 20:33
wygląda znacznie lepiej , już nie tak amatorsko
Allcon i Żuraw za mną ale póki mam jeszcze chęci (i darmowego triala xD) to nie ma co się obijać
Tak więc po lekkiej modyfikacji w Sketchup-ie "Zieleniak" został już wyeksportowany z 3ds maxa i jest gotów by załadować go do gry. Jeżeli wszystko pójdzie dobrze to niedługo będzie trzecim udostępnionym obiektem na mojej liście ^^ Tutaj zdjęcie ze SketchUp-a EDIT: Screeny z gry:
18-09-2017, 23:48
No robi się coraz ciekawiej, aby tak dalej
Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka
20-09-2017, 12:20
zaje! masz jeszcze jakieś plany na gdańskie budynki? jakąś złotą bramę, czy mariacki? xD
20-09-2017, 14:48
Wisz, na razie to planuję tylko gdańskie ^^
Bramę tak, tylko że wyżynną, i dopiero gdy uporam się z brakującym dachem xD A mariacki to jak znajdę jakiś model to i owszem
Tym razem rzucam się na głębokie wody
Już nie żaden import, a własnoręcznie wykonany model. Do odwzorowania wziąłem sobie najwyższy budynek w północnej Polsce - Olivia Star. Myślę, że jak na początki ze SketchUp-em bryła tego budynku znacznie ułatwi mi pracę a wiele osób pytało mnie się (chociażby w komentarzach na steam) czy wrzucę ten biurowiec. Najgorzej będzie (a przynajmniej tak mi się wydaje) z teksturami. Nie wiem jeszcze skąd je wziąć ani jak dobrze je "rozprowadzić" po budynku :P W każdym razie, o to co udało mi się wyskubać przez, bo ja wiem, pół godziny? Czysto teoretycznie wymiary się zgadzają. O ile wysokość jest ogólnodostępna a szerokość można sobie zmierzyć na mapach tak niestety cała górna część budynku jest robiona bardzo na oko. Ale w cities raczej nikt nie będzie zwracał uwagi czy budynek ma jedną część o parę metrów niższą/wyższą niż w rzeczywistości, dlatego (szczególnie jak na pierwszy projekt) zrobię to pod wygląd a nie koniecznie wymiary. Nie zmienia to faktu, że budynek będzie miał 156m czyli tyle ile faktycznie wynosi jego wysokość. Następne screeny wrzucę prawdopodobnie dopiero jak uporam się z teksturami a to może chwilę potrwać dlatego proszę o cierpliwość EDIT: Tak wygląda dokończona bryła. Myślę, że nie będę już przy niej dużo dłubał. Nie wiem ile mi zejdzie z teksturami ale mam nadzieję, że do wtorku się wyrobię bo potem wyjeżdżam i w zasadzie do końca sierpnia projekt będzie w "zawieszeniu"
Tak prezentuje się Olivia Star z nałożonymi już teksturami
Mam nadzieję, że chociaż trochę przypomina oryginał Jako ciekawostkę dorzucam model w 3D. <div class="sketchfab-embed-wrapper"><iframe width="640" height="480" src="https://sketchfab.com/models/5a31499a5f1b4e52a97567d86100b280/embed?autospin=0.2&autostart=1&preload=1" frameborder="0" allow="autoplay; fullscreen; vr" mozallowfullscreen="true" webkitallowfullscreen="true"></iframe> </div>
04-08-2018, 11:40
Postaram się coś wykombinować ale niczego nie obiecuję ;P
Tak prezentuje się budynek w grze: Oczywiście nie obyło się bez komplikacji - znikających tekstur: W każdym razie myślę, że jestem na dobrej drodze EDIT: Żeby nie robić zbędnego bałaganu do tego posta wrzucam jeszcze dwa zdjęcia prezentujące już raczej końcowy model budynku. Na drugim zdjęciu widać biurowiec z oddalenia, lekkie artefakty są ale to i tak najlepsze co mi się udało uzyskać a patrząc chociażby na Organikę widać duży postęp Następny post wrzucę albo po dodaniu oświetlenia (illumination map) albo jeżeli tego mi się nie uda zrobić to po wrzuceniu obiektu do workshopa :P
08-08-2018, 23:08
i skad udalo Ci sie wytrzasnac tekstury?
jako archistudent mam pokazna baze rozmaitych tekstur/materialow na kompie, wiec na przyszlosc moze moglbym pomoc |
Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach
Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.