01-06-2020, 21:48
A ile potrwa naprawa i czy to łatwo ustawić?
SZyMeX-owe obiekty
|
||||
01-06-2020, 21:48
A ile potrwa naprawa i czy to łatwo ustawić?
Nie mam pojęcia. Pierwszy raz spotykam się z przesunięciem całego członu w którymś kierunku i kompletnie nie wiem co z tym zrobić.. W Blenderze jest "po środku"...
To samo z tym zbyt wąskim środkowym członem, w blenderze mogę zrobić nawet tak: A jak widać w grze mimo wszystko nic się nie zmienia... SzaraWydra, PEWEX, spotkaliście się kiedyś z czymś takim? Czy w Blenderze są jakieś ustawienia dotyczące danego obiektu podczas jego eksportu? Przecież wcześniej wrzucałem screeny wszystkich członów złączonych razem w całego Swinga, czyli każdy z nich w Blenderze ma dokładnie takie same wymiary (szerokość, wysokość), a mimo to w grze wszystko wariuje... EDIT: Dobra, ja to jednak jestem... Najpierw piszę potem coś robię... Sorki za wzmianki, jeżeli je dostaliście i zawracam znowu niepotrzebnie wam głowy. Po eksporcie do obj, potem imporcie, i znowu eksporcie tym razem do fbx środkowy człon jest już dobrej szerokości, jeszcze pobawię się przodem i dam znać..
01-06-2020, 22:35
Dobra, jeszcze jeden post..
Generalnie jest już z grubsza okej, model trzyma skalę a to chyba najważniejsze: Jednak mimo poprawy autosmootha inny odcień tekstury pozostał. Nie jest to wina samego w sobie pliku tekstury bo wszystkie odcienie, kolory itp są dokładnie takie same. Czyli coś w modelu. No ale nie będę już nikomu zabierać czasu, jutro pokombinuję i dam znać czy się udało czy jednak będzie potrzebna czyjaś pomoc. P.S Tak, wiem że pantograf jest w drugą stronę ale to kwestia obrócenia modelu podczas importu do Cities Skylines - nic wielkiego.
01-06-2020, 22:58
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-06-2020, 08:43 przez PanKrzysztofTM.)
Aha , ale ten pantograf obrócisz jak w realistym Swingu?
02-06-2020, 09:17
Siema , jak tam idą prace ? dzisiaj już model będzie w Workshopie ? pozdro ,
02-06-2020, 15:09
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-06-2020, 16:39 przez PanKrzysztofTM.)
okej , no problem
02-06-2020, 15:52
Jak będziesz poganiał? Nie.
Powiem tak, każdy ma swoje prywatne życie i, przynajmniej ja, nie siedzę 24/7 w blenderze czy Cities Skylines. Jak model będzie gotowy to go wydam. Proste.
02-06-2020, 16:20
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-06-2020, 16:38 przez PanKrzysztofTM.)
okej ,
tylko sie czasami pytam > jak jesteś aktywny to wtedy pytam pozdro,
02-06-2020, 18:03
No więc tak,
Pesa jest już w grze, pozostało zrobić ładne screeny i wrzucić na workshop. Model cóż... idealny nie jest. Czasem światło dziwnie się zachowuje na tych "wypukłych" osłonach wózków, ale nie ukrywam mam już trochę dość siedzenia nad tym Swingiem :P Z chęcią wziąłbym się za coś może trochę prostszego, przyjemniejszego, a takim tramwajem jest gdański, a jakże inaczej , Duewag N8C. Zdjęć jest sporo, bryła w miarę prosta, bez żadnych udziwnień, rysunki pomocnicze też się znajdą, a jest to jakby nie patrzeć najpopularniejszy model w Gdańsku, więc prędzej czy później na niego też przyszła by pora I od razu odpowiem - nie, nie mam pojęcia ile mi to zajmie. Ten model będę już robił całkowicie od zera, nie będzie to żadna przeróbka Jazza czy Swinga.
02-06-2020, 21:56
To jeszcze mam ostatnie pytanie jeśli chodzi o Swinga :
Czy jeszcze dzisiaj na warsztacie model się pojawi? Proszę o szybką odpowiedź Pozdrawiam , |
Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach
Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.