Za namową admina FP'a na facebooku zakładam temat związany z moim dłubaniem w blenderze. Od razu zaznaczę, że to post "zbiorczy" ponieważ wrzuciłem kilka wersji Trollino 18:
Solaris Trollino 18 MPK Lublin
![[Obrazek: E256C3527318FFF0E4F7A84F760555AF6D1AB4C7]](https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/999179942333610184/E256C3527318FFF0E4F7A84F760555AF6D1AB4C7/)
Jest to pierwszy przegub w warsztacie, ale nie uniknął problemów związanych z "funkcjonowaniem" trolejbusów w grze. Mianowicie odbieraki "głupieją" na zakrętach o kącie większym niż 90 stopni - wychodzą poza zarys trajtka, ponieważ są bardzo daleko od środka pojazdu. Próbowałem zamienić człony pojazdy (w taki sposób, że przód jest przyczepą a tył silnikiem), ale wtedy przód lata po mapie, także zostałem przy obecnym rozwiązaniu - odbieraki są przesunięte nad przyczepę. Jeżeli miałbym coś zasugerować twórcom to powinni dać możliwość dodania do przyczep odbieraków.
Ładowność: 140
Solaris Trollino 18 MPK Lublin - wersja autobusowa
![[Obrazek: 7AFB4932FF7331B3DD020C3C02BFFD2B665635FF]](https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/1000306616272361789/7AFB4932FF7331B3DD020C3C02BFFD2B665635FF/)
Wersja skierowana do osób, które nie chcą się bawić w tworzenie osobnych linii trolejbusowych. Fakt, dziwnie to wyglądą ale co kto woli
Ładowność: 140
Solaris Trollino 18 - wersja autobusowa ze złożonymi odbierakami
![[Obrazek: 18A24ED2B1D3A639C40FF0161D12B53FB0CEC829]](https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/1000306423447570973/18A24ED2B1D3A639C40FF0161D12B53FB0CEC829/)
A to wersja, którą obecnie użytkuje w swoim mieście w grze. Tak poruszają się trajtki, kiedy nad ulicą nie ma trakcji.
Ładowność: 140
A na zakończenie parę zdjęć in-game (proszę nie oceniac LUT oraz motywu mapy, ponieważ dopiero teraz udało mi się wgrać Relight i inne luty, motywy itd):
![[Obrazek: 01BDC4A177D7F33490CBF7B10770E7D989AD8FCA]](https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/1000306423447572030/01BDC4A177D7F33490CBF7B10770E7D989AD8FCA/)
![[Obrazek: 07F1EE87F72C77E6077DDDA1F08ADAF6CD0DF3D8]](https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/1000306423447572047/07F1EE87F72C77E6077DDDA1F08ADAF6CD0DF3D8/)
![[Obrazek: 9B65BF3977A87804B37CF9C0315F712021B3D161]](https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/999179942333605738/9B65BF3977A87804B37CF9C0315F712021B3D161/)
![[Obrazek: C8D1D58F711974EE9D4AE3049B5D9A765CF088A1]](https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/1000306616272363735/C8D1D58F711974EE9D4AE3049B5D9A765CF088A1/)
- Trolejbusową, która wymaga DLC
- Autobusową, która jest skierowana do osób takich jak ja, czyli tych którzy nie uznają odrębnych przystanków dla trolejbusów a chcą mieć trajtki w mieście bez burzenia układu komunikacyjnego. Ta wersja dzieli się też na dwie inne: ze złożonymi szelkami lub rozłożonymi.
Solaris Trollino 18 MPK Lublin
Jest to pierwszy przegub w warsztacie, ale nie uniknął problemów związanych z "funkcjonowaniem" trolejbusów w grze. Mianowicie odbieraki "głupieją" na zakrętach o kącie większym niż 90 stopni - wychodzą poza zarys trajtka, ponieważ są bardzo daleko od środka pojazdu. Próbowałem zamienić człony pojazdy (w taki sposób, że przód jest przyczepą a tył silnikiem), ale wtedy przód lata po mapie, także zostałem przy obecnym rozwiązaniu - odbieraki są przesunięte nad przyczepę. Jeżeli miałbym coś zasugerować twórcom to powinni dać możliwość dodania do przyczep odbieraków.
Ładowność: 140
Solaris Trollino 18 MPK Lublin - wersja autobusowa
Wersja skierowana do osób, które nie chcą się bawić w tworzenie osobnych linii trolejbusowych. Fakt, dziwnie to wyglądą ale co kto woli

Ładowność: 140
Solaris Trollino 18 - wersja autobusowa ze złożonymi odbierakami
A to wersja, którą obecnie użytkuje w swoim mieście w grze. Tak poruszają się trajtki, kiedy nad ulicą nie ma trakcji.
Ładowność: 140
A na zakończenie parę zdjęć in-game (proszę nie oceniac LUT oraz motywu mapy, ponieważ dopiero teraz udało mi się wgrać Relight i inne luty, motywy itd):