Ok, więc przebudowa ruszyła : )
Najpierw rozpocząłem od połączenia torami dworca głównego - tory poszły w wykopie, dzięki czemu obyło się bez większej ingerencji w układ drogowy.
Tutaj widać jeszcze resztki starej zabudowy, która została całkowicie usunięta (było to byle jakie osiedle, więc rozstawałem się z nim bez sentymentu)
Rondo Libelta stało się znów ważnym miejscem na mapie miasta - ponieważ aleja Waszyngtona, która biegła od ronda do dworca została przebudowana i teraz łączy się z sąsiadującą ulicą, Rondo Karola Libelta będzie stanowić główną drogę wjazdową do śródmieścia. Przebudowałem również łącznik z trasą szybkiego ruchu, dzięki czemu wjazd i wyjazd jest zdecydowanie wygodniejszy.
Wraz ze wzrostem atrakcyjności, pojawiły się również ciekawsze budynki ; )
Aranżacja wyspy wewnętrznej ronda została póki co bez zmian - jeszcze nad tym będę pracować
Trasa torów kolejowych została wprowadzona w wykop, dzięki czemu hałas pociągów jest mniej dotkliwy. Dodatkowo umożliwiło to na stworzenie promenady, biegnącej ku wieży radiowej.
Na koniec fotka ukończonego węzła kolejowego (chcę docelowo na bocznicach umieścić modele pociągów, żeby miejsce nie wydawało się takie puste)
I jeszcze nocne fotki :
Wieża radiowa prezentuje się pięknie!