Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
Ułomność kierowców ?
#11
kadros28 napisał(a):Mnie np wkurza taka sytuacja jak na obrazku 1, problem oznaczyłem w ramke czarną
wszyscy są do skretu w prawo, więc wszyscy stają na 1 pasie a 2 pas tez do skretu w prawo jest pusty, wszyscy pchają się na skrajny pas, nawet widać w oddali jak ciężarówką-cysterna czerwona jak sie pcha na zewnętrzny pas, dlatego przez to robią mi się km korki
[Obrazek: z4qv6k.jpg]
na 2 zdj problemem jest to że widoczna karetka na sygnale nie zjedzie na inny pas by jak najszybciej dotrzeć do potrzebującego tylko jedzie za resztą samochodów a światło ma zielone, jedyna rzecz co akurat mnie cieszy to że jesli za nie ma mozliwości wjechania za skrzyżowanie to pojazd stoji i czeka na wolne miejsce
[Obrazek: j7azs0.jpg]

Słuszna uwaga. Mnie od jakiegoś czasu też to denerwuje. I pomimo, iż jeden pas jest wolny to auta pchają się na ten pas skrajny, powodując korki. W moim budowanym mieście chciałem się pozbyć korków, żeby połączyć dzielnicę mieszkalno-usługową z przemysłową, więc jedyną alternatywną trasą "do przemysłówki" jest możliwość poruszania się po estakadzie. Sądziłem, że to w jakimś stopniu rozwiąże problem korków. Pośrednio to pomogło, ale auta wciąż korzystają z jednego pasa.
  Odpowiedz
#12
wydali patch ale chyba nie poprawili tego by kierowcy używali wszystkich pasów
  Odpowiedz
#13
Niestety skupili się na innych rzeczach, ale jak zaznaczyli twórcy, nawet jeśli w chwili obecnej nie było na liście jakieś poprawki, to nie znaczy, że jej nie będzie. Musimy zwyczajnie poczekać. Jak dotąd idzie im to sprawnie. Gra wyszła 10 marca a od tego czasu były już 2 patche. Smile
Jeden jeszcze przed premierą. A to świadczy dobrze o nich Smile
  Odpowiedz
#14
to świadczy że firma mimo że ma tych 9 czy 11 ludzi jest bardzo dobra, słucha się graczy wiec gra ma duży potencjał, nawet wielkie giganty nie potrafią zrobić dobrej gry jak te małe studio
  Odpowiedz
#15
Swoją drogą to nie jest taka prosta sprawa, żeby usprawnić ruch, gdyż każdy samochód stanowi oddzielny byt i musi posiadać zdolność do kombinowania niczym polak, żeby omijać te wszystkie korki.
Moje miasto w Cities Skylines - <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://citiesskylines.com.pl/nowe-publikacje-f38/mokry-sen-perfekcjonisty-t214.html">nowe-publikacje-f38/mokry-sen-perfekcjonisty-t214.html</a><!-- l -->
  Odpowiedz
#16
Ogólnie to trzeba by było zmienić podstawową zasadę na której się poruszają. Teraz biorą najkrótszą drogę, a będąc na skrajnym pasie są bliżej celu. Wg mnie najmniej obciążający komputer sposób to gdyby AI olało pasy jako różne drogi i traktowało całą wielopasmową drogę jako całość i dopiero w pobliżu skrzyżowań zmieniało pas.
Mój skromny kanał na yt:
<!-- m --><a class="postlink" href="https://www.youtube.com/channel/UCQRSz0eTjoVGcjjTUWCU5UQ">https://www.youtube.com/channel/UCQRSz0 ... jjTUWCU5UQ</a><!-- m -->
  Odpowiedz
#17
kadros28 napisał(a):to świadczy że firma mimo że ma tych 9 czy 11 ludzi jest bardzo dobra, słucha się graczy wiec gra ma duży potencjał, nawet wielkie giganty nie potrafią zrobić dobrej gry jak te małe studio

Stąd EA niestety pogrążyło ku upadkowi i to na własne życzenie. SimCity 2013 mogło zyskać miano świetnej gry roku, gdyby nie totalny brak wsparcia dla społeczności simcity. Jednak woleli trzepać kasę, więc mają to na co zasłużyli. Nie wsłuchiwali się w potrzeby innych, no cóż. Trzeba płacić za głupotę. I mieli naprawdę sporo sytuacji, by to zmienić. Ponad to jako taki gigant mieli spore możliwości i finansowe i nie tylko.
Z drugiej strony, gdyby sukces SimCity osiągnął ogromne noty, pewnie nie byłoby Cities: Skylines. Wówczas dalej pewnie męczylibyśmy się na małych mapach. Tak przynajmnie mamy sukces małego fińskiego studia, które, choć wielkością nie grzeszy (jak EA) to wykonało kawał świetnej roboty.
W artykule poniżej Hallikainen mówi "gdyby sukces SimCity był wielki, nie wie czy kiedykolwiek powstałoby Cities: Skylines", tym bardziej, że rynek zdominowany był przez Sim City. A tu proszę, jakie wyróżnienie dla nich Smile. I całe szczęście gra powstała i cieszy oko Duży uśmiech.

http://www.pcgames.de/Cities-Skylines-P ... r-1153928/
  Odpowiedz
#18
Ozi napisał(a):Ogólnie to trzeba by było zmienić podstawową zasadę na której się poruszają. Teraz biorą najkrótszą drogę, a będąc na skrajnym pasie są bliżej celu. Wg mnie najmniej obciążający komputer sposób to gdyby AI olało pasy jako różne drogi i traktowało całą wielopasmową drogę jako całość i dopiero w pobliżu skrzyżowań zmieniało pas.

Według mnie wtedy by się blokowali w miejscy gdzie kończy skrzyżowanie a zaczyna droga. W chwili obecnej w sposób znaczący poruszanie się samochodów ułatwiłaby całkowita likwidacja świateł,albo możliwość podjęcia decyzji gdzie mają być a gdzie nie
Moje miasto w Cities Skylines - <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://citiesskylines.com.pl/nowe-publikacje-f38/mokry-sen-perfekcjonisty-t214.html">nowe-publikacje-f38/mokry-sen-perfekcjonisty-t214.html</a><!-- l -->
  Odpowiedz
#19
Otwarcie na warsztat steama było chyba najlepszym możliwym posunięciem ze strony Paradox. Ja osobiście bardzo się zawiodłem premierą SimCity 2013. Kupiłem tą grę w dniu premiery. Na początku w ogóle to nie działało. Później trochę lepiej. Ogólnie w przypadku Skylines pobrałem sobie pirata, zarwałem nockę i wiedziałem, że chce mieć ta grę!

Podrzucam anglojęzyczny artykuł, gdyż niemieckim nie władam w stopniu pozwalającym czytać Duży uśmiech
http://www.pcgamer.com/cities-skylines- ... p;ns_fee=0
Moje miasto w Cities Skylines - <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://citiesskylines.com.pl/nowe-publikacje-f38/mokry-sen-perfekcjonisty-t214.html">nowe-publikacje-f38/mokry-sen-perfekcjonisty-t214.html</a><!-- l -->
  Odpowiedz
#20
Swistak170 napisał(a):
Ozi napisał(a):Ogólnie to trzeba by było zmienić podstawową zasadę na której się poruszają. Teraz biorą najkrótszą drogę, a będąc na skrajnym pasie są bliżej celu. Wg mnie najmniej obciążający komputer sposób to gdyby AI olało pasy jako różne drogi i traktowało całą wielopasmową drogę jako całość i dopiero w pobliżu skrzyżowań zmieniało pas.

Według mnie wtedy by się blokowali w miejscy gdzie kończy skrzyżowanie a zaczyna droga. W chwili obecnej w sposób znaczący poruszanie się samochodów ułatwiłaby całkowita likwidacja świateł,albo możliwość podjęcia decyzji gdzie mają być a gdzie nie

To by w zupełności mogło usprawnić problem pojawiających się korków. Problemem w większości są właśnie te światła, ale z drugiej też strony to poprawienie też w jakiś sposób Al, tak by samochody wybierały możliwie najkrótszą drogę, ale nie jedyną możliwą ale kilka. Gdyby korzystały też z dwóch pasów umożliwiających zjazd czy to w lewą czy prawą stronę, korków byłoby pewnie mniej.
  Odpowiedz

Witaj na Cities Skylines PL!
Aby dodać odpowiedź zaloguj się, lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zalogowani użytkownicy mogą odpowiadać w wątkach

Szybka rejestracja

Możesz także skorzystać z opcji szybkiej rejestracji za pomocą facebooka.



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: