18-05-2020, 22:22
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02-08-2020, 02:16 przez SzaraWydra.)
Dzisiaj wpadła mi spora galeria zdjęć więc przy okazji opiszę mój projekt nad którym już bardzo długo siedzę.
Zaczęło się 3 lata temu od tego, że chciałem stworzyć mapę Wrocławia, ze względu na to, że po prostu zauroczyłem się tym miastem.
Po roku jego produkcji w bólach, straciłem zapis gry. Udało mi się odzyskać na całe szczęście, albo i nie szczęście. Bo teraz na na niej pracuje do dzisiaj i ze względu na
dość specyficzną technikę budowy miasta, nie jestem w stanie korzystać z overlayerem ale mniejsza o o to.
Projekt zakłada zbudowanie miasta zgodnie z planami zawartymi w Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego z 11 stycznia 2018.
Sprowadza się to do tego, że w wielu miejscach wizualizuje elementy infrastruktury czy zabudowę, która jeszcze nie istnieje ale ma dużą szansę w najbliższej przyszłości powstać.
Mapa jest w skali 1:1,125 więc musiałem uciąć fragment miasta, padło na zachodni fragment więc z przykrością stwierdzam, że nie będzie lotniska czy Leśnicy.
Pracę podzieliłem na 4 fazy.
1 - Infrastruktura tramwajowa;
2 - Infrastruktura kolejowa;
3 - Infrastruktura drogowa - główna;
4 - Zabudowa i detale;
Podział wynika z tego, że nie chce za szybko skończyć zabawy, a jednocześnie nie wykorzystać od razu wszystkich zasobów komputera czy prop/nod/segment limitów.
Wygląda to tak, że wybieram sobie jakąś trasę czy obszar do realizacji i po kolei prowadzę drogi, dodaje detali. Dlatego mi długo to schodzi, to nie jest po prostu walnięcie dwóch segmentów i zrobione.
Po drodze okazało się, że umiem modelować i produkuje na potrzeby serii dodatkowe assety.
A żeby odcinki na YT nie były takie nudnawe, dodaje do realizacji jakieś wybrane elementy charakterystyczne dla danej trasy np. przy trasie tramwajowej na Klecine zbudowałem osiedle.
przy trasie na Oporów buduje park Grabiszyński.
Aktualnie kończę trasę na Oporów więc zostaną mi już tylko Muchobór, Nowy Dwór, Kuźniki, Nowe Żerniki, Kozanów i Osobowicę, czyli inaczej cztery korytarze tramwajowe.
Większość fazy 1 jest za mną, kwestia 5 miechów żeby ją dokończyć.
Wpisy do serii publikuje na YouTube na moim kanale Wyder: https://www.youtube.com/channel/UCiGSz3S...A/featured
Filmiku są tam w różnej jakości, z biegiem czasu co raz lepiej to wygląda ale nie katujcie się jak się coś ciężko ogląda. Wielka Wyspa strasznie ciężko mi szła ze względu na problemy z płynnością gry. W końcu to naprawiłem ale nie nagrywałem drugi raz tego samego, bo po co.
Na wykopie pod tagiem #wroclawskylines: https://www.wykop.pl/tag/wroclawskylines/
A od dzisiaj będę tutaj również zamieszczał aktualizację co do mojej budowy
Materiałów do obejrzenia jest sporo.
Uszeregowane galerie według kolejności. Starszych niż 8 nie ma gdyż robiłem je bez założonego konta na imgur, są one gdzieś w czeluściach tagu na wykopie ale tak naprawdę odcinek pilotowy na YT wszystko zdradza.
Galerii 26 nie ma bo chyba mi się numery pomyliły, nie mam jej w liście na imgurze
9 10 11 12 12.5 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 27 28 28.5 29
Okej, to na dzisiaj przygotowałem realizację trasy na Oporów.
Jeszcze brakuje mi fragmentu parku Grabiszyńskiego ale już efektownie to wygląda więc pomyślałem, że już można się czymś pochwalić.
Nocny widok na Górkę Oporowską
Podejście pod górkę Oporowską. Popełniłem błąd, bo oś podejścia nie zgrywa się z pomnikami. Musiałbym poprawić to nachylenie ale już nie chce psuć górki, bo za dużo się z nią namęczyłem.
Inny widok na parking
Rzeka Ślęża
Inne ujęcie na pętlę Oporowską
Cmentarz Żołnierzy Polskich
Rzut z góry na pętle.
Cmentarz Żołnierzy Włoskich
Aleja prowadząca do pomnika Dawnych Cmentarzy. Pomnik jeszcze nie gotowy ale raczej zrobię coś z assetów dostępnych w grze. Nie jestem z Wrocławia, a w internecie jest mało materiałów na temat tego pomnika.
Psi park. Zwykłe palety i opony.
Alejka w parku Grabiszyńskim.
Grabiszyńska
Przy pętli Grabiszyńska Cmentarz
Hallera x Grabiszyńska
FAT - Fabryka Automatów Tokarskich. TWY od PEWEX się przydało
Jeszcze rzut z góry na całość
Zaczęło się 3 lata temu od tego, że chciałem stworzyć mapę Wrocławia, ze względu na to, że po prostu zauroczyłem się tym miastem.
Po roku jego produkcji w bólach, straciłem zapis gry. Udało mi się odzyskać na całe szczęście, albo i nie szczęście. Bo teraz na na niej pracuje do dzisiaj i ze względu na
dość specyficzną technikę budowy miasta, nie jestem w stanie korzystać z overlayerem ale mniejsza o o to.
Projekt zakłada zbudowanie miasta zgodnie z planami zawartymi w Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego z 11 stycznia 2018.
Sprowadza się to do tego, że w wielu miejscach wizualizuje elementy infrastruktury czy zabudowę, która jeszcze nie istnieje ale ma dużą szansę w najbliższej przyszłości powstać.
Mapa jest w skali 1:1,125 więc musiałem uciąć fragment miasta, padło na zachodni fragment więc z przykrością stwierdzam, że nie będzie lotniska czy Leśnicy.
Pracę podzieliłem na 4 fazy.
1 - Infrastruktura tramwajowa;
2 - Infrastruktura kolejowa;
3 - Infrastruktura drogowa - główna;
4 - Zabudowa i detale;
Podział wynika z tego, że nie chce za szybko skończyć zabawy, a jednocześnie nie wykorzystać od razu wszystkich zasobów komputera czy prop/nod/segment limitów.
Wygląda to tak, że wybieram sobie jakąś trasę czy obszar do realizacji i po kolei prowadzę drogi, dodaje detali. Dlatego mi długo to schodzi, to nie jest po prostu walnięcie dwóch segmentów i zrobione.
Po drodze okazało się, że umiem modelować i produkuje na potrzeby serii dodatkowe assety.
A żeby odcinki na YT nie były takie nudnawe, dodaje do realizacji jakieś wybrane elementy charakterystyczne dla danej trasy np. przy trasie tramwajowej na Klecine zbudowałem osiedle.
przy trasie na Oporów buduje park Grabiszyński.
Aktualnie kończę trasę na Oporów więc zostaną mi już tylko Muchobór, Nowy Dwór, Kuźniki, Nowe Żerniki, Kozanów i Osobowicę, czyli inaczej cztery korytarze tramwajowe.
Większość fazy 1 jest za mną, kwestia 5 miechów żeby ją dokończyć.
Wpisy do serii publikuje na YouTube na moim kanale Wyder: https://www.youtube.com/channel/UCiGSz3S...A/featured
Filmiku są tam w różnej jakości, z biegiem czasu co raz lepiej to wygląda ale nie katujcie się jak się coś ciężko ogląda. Wielka Wyspa strasznie ciężko mi szła ze względu na problemy z płynnością gry. W końcu to naprawiłem ale nie nagrywałem drugi raz tego samego, bo po co.
Na wykopie pod tagiem #wroclawskylines: https://www.wykop.pl/tag/wroclawskylines/
A od dzisiaj będę tutaj również zamieszczał aktualizację co do mojej budowy
Materiałów do obejrzenia jest sporo.
Uszeregowane galerie według kolejności. Starszych niż 8 nie ma gdyż robiłem je bez założonego konta na imgur, są one gdzieś w czeluściach tagu na wykopie ale tak naprawdę odcinek pilotowy na YT wszystko zdradza.
Galerii 26 nie ma bo chyba mi się numery pomyliły, nie mam jej w liście na imgurze
9 10 11 12 12.5 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 27 28 28.5 29
Okej, to na dzisiaj przygotowałem realizację trasy na Oporów.
Jeszcze brakuje mi fragmentu parku Grabiszyńskiego ale już efektownie to wygląda więc pomyślałem, że już można się czymś pochwalić.
Nocny widok na Górkę Oporowską
Podejście pod górkę Oporowską. Popełniłem błąd, bo oś podejścia nie zgrywa się z pomnikami. Musiałbym poprawić to nachylenie ale już nie chce psuć górki, bo za dużo się z nią namęczyłem.
Inny widok na parking
Rzeka Ślęża
Inne ujęcie na pętlę Oporowską
Cmentarz Żołnierzy Polskich
Rzut z góry na pętle.
Cmentarz Żołnierzy Włoskich
Aleja prowadząca do pomnika Dawnych Cmentarzy. Pomnik jeszcze nie gotowy ale raczej zrobię coś z assetów dostępnych w grze. Nie jestem z Wrocławia, a w internecie jest mało materiałów na temat tego pomnika.
Psi park. Zwykłe palety i opony.
Alejka w parku Grabiszyńskim.
Grabiszyńska
Przy pętli Grabiszyńska Cmentarz
Hallera x Grabiszyńska
FAT - Fabryka Automatów Tokarskich. TWY od PEWEX się przydało
Jeszcze rzut z góry na całość